خبرهای داغ:
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی به بیان اینکه نقش اصلی در مقابله با جنگ فرهنگی بر عهده طلاب و روحانیون است، اظهارداشت: جنگ فرهنگی از دیگر عرصه‌ها بسیار مهمتر و حیاتی‌تر است، چراکه میدان تهاجم فرهنگی کانون خانواده‌ها است.
کد خبر: ۸۵۶۴۱۵۹
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت الاسلام سید محمدباقرعبادی در دیدار با طلاب و روحانیون مدرسه علمیه مهدیه فاضل بیرجند با تسلیت فرارسیدن ایام درگذشت آیت‌الله العظمی عبدالکریم حائری یزدی، موسس و بنیانگذار حوزه علمیه قم گفت: آیت‌الله حائری یزدی با تأسیس حوزه علمیه قم حرکت ارزشمند و ماندگاری را در تاریخ دین اسلام انجام داد.

وی در ادامه با اشاره به تحولات سیاسی، فرهنگی و اقتصادی منطقه و دنیا اظهارداشت: اینکه مقام معظم رهبری بعد از انقلاب اسلامی و دوران جنگ تحمیلی هنوز چفیه بر دوش دارند، به‌این خاطر است که جنگ با دشمنان اسلام به پایان نرسیده است.

امام جمعه موقت بیرجند تأکید کرد: در حال حاضر عرصه‌های اقتصادی و سیاسی به عنوان میدان جدید دشمن تعریف شده است.

حجت‌الاسلام عبادی با بیان اینکه غرب از جایگاه ایران اسلامی در دنیا نگران است، بیان کرد: تحریم‌های فلنج کننده اقتصادی، تهاجم فرهنگی و همچنین فضاسازی‌های سیاسی همه با هدف جلوگیری از رشد، پیشرفت و الگو شدن ایران اسلامی است.

وی ادامه داد: جنگ فرهنگی از دیگر عرصه‌ها بسیار مهمتر و حیاتی‌تر است، چراکه میدان تهاجم فرهنگی کانون خانواده‌ها است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی شبکه‌های ماهواره‌ای خطر بزرگ برای خانواده‌ها دانست و اظهارکرد: شهروندان در کشورهای اروپایی برای تماشای شبکه‌های ماهواره‌ای ملزم به پرداخت هزینه هستند، اما در کشور ایران اسلامی به‌وطور رایگان در قابل دریافت است.

حجت‌الاسلام عبادی با بیان این مطلب که مسئله فرهنگ از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی است، یادآور شد: هدف اصلی تهاجم‌های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی دشمنان انقلاب اسلامی، تضعیف روحیه باور جوانان و مردم ایران است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در غرب حقوق زنان رعایت نمی‌شود، گفت: غربی‌ها حاضر نیستند در حوزه فرهنگی کسی یا کشوری بخواهد سیاست‌های رفتاری و فرهنگی آنها را نقد کند.

وی در ادامه با بیان اینکه عرصه فرهنگ از جمله اصول حیاتی کشور است، تأکید کرد: مهمترین میدانی که باید طلاب و روحانیون در آن ورود فعالی داشته باشند، میدان جنگ فرهنگی است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات خانه ملت در ادامه اظهارداشت: لازم است در حوزه‌های فرهنگ اقتصاد مقاومتی، قانون‌مداری، مسئولیت‌پذیری و همچنین دیگر سطوح اجتماعی که همواره در اسلام بیش از گذشته توجه کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها