تامین امنیت غذایی، از مهم ترین اولویتهای پدافند غیر عامل می باشد

دبیر پدافند غیرعامل سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری درجلسه کارگروه تخصصی پدافند غیرعامل گفت: پدافند غیر عامل یکی از ضروریات مدیریتی هر جامعه ای می باشد که در زندگی روزمره نیز به آن نیازمندیم.
کد خبر: ۸۵۶۴۱۱۶
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ طهمورث فتاحی، با بیان اینکه ،امنیت و استراتژی نظام براساس امنیت غذایی کشور استوار می باشد، تصریح کرد: استان چهارمحال وبختیاری نقش تعیین کننده ای در تامین امنیت غذایی استان و کشور داشته و در تولید چندین نوع محصول کشاورزی جایگاه ویژه و ممتازی دارد.

فتاحی، تأکید کرد: استان چهارمحال و بختیاری، قطب ویژه منابع آب، کشاورزی و دامی کشور محسوب می شود و بخش مهمی از امنیت غذایی کشور را به خود اختصاص داده است.

مدیر صنایع کشاورزی جهاد کشاورزی استان افزود: استان چهارمحال و بختیاری با توجه به جایگاه ارزنده در تامین امنیت غذایی کشور، در پدافند غیر عامل و در زمان تحریم های اقتصادی و اقتصاد مقاومتی، نقش اساسی و تعیین کننده ای را بر عهده دارد و به همین منظور پدافند غیر عامل باید مورد توجه ویژه دست اندرکاران و مسئولین قرار گیرد.

فتاحی، با تاکید به اینکه پدافند غیر عامل از مباحث مهم مدیریتی است که بایستی در جهت استفاده ساختارمدیریتی در بحث امنیت غذایی و پایداری تولید مورد استفاده قرار گیرد، به بیانات رهبر معظم انقلاب درخصوص فرهنگ و مدیریت جهادی اشاره کرد و اظهار داشت: ما بایستی برای تک تک کشاورزان وبهره برداران ، برنامه ریزی مدونی داشته و ساز و کار های پدافند غیر عامل را در بخش کارگروه کشاورزی بطور جدی پیگیری و اجرا کنیم؛ چون این بخش در امنیت غذایی و استقلال و خودکفایی و اقتصاد مقاومتی نقش بسیار مهمی را ایفاء می کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار