باز آمد بوی مدرسه، بوی ماه مهر

لحظه شماری دانش‌آموزان مازندران برای آغاز سال تحصیلی

شور و اشتیاق دانش‌آموزان برای آغاز سال تحصیلی جدی وصف‌ناپذیر است و در این میان والدین نیز در تکاپوی تهیه نوشت‌افزار و پوشاک فرزندان خود هستند تا بتوانند با آمادگی کامل سال تحصیلی را پشت سر بگذارند.
کد خبر: ۸۵۶۴۰۵۹
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۰




به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، لذت دوران مدرسه از خاطر هیچ فردی پاک نمی‌شود به‌طوری برخی اوقات آرزو می‌کنیم کاش آن دوران برگردد و همواره یادآوری خاطرات آن دوران مدرسه تداعی‌کننده لحظات شادی است.

اسفندیار نظری درباره آمادگی مدارس مازندران با توجه به فرا رسیدن ماه مهر و آغاز بازگشایی مدارس اظهار کرد: پروژه مهر مازندران با سه اولویت ثبت‌نام، هدایت تحصیلی و سامان‌دهی و سازمان‌دهی فضا، تجهیزات و نیروی انسانی برای آمادگی مدارس در سال تحصیلی جدید انجام شد تا تعداد 4 هزار و 700 مدرسه هم‌زمان با آغاز مهر مشکلی نداشته باشند.

وی بیان کرد: با توجه به قول مساعد اداره‌کل تجهیز، توسعه و نوسازی مدارس مازندران و تامین اعتبار آن؛ 50 پروژه در قالب مدرسه، کانون فرهنگی و سالن ورزشی تحویل می‌شود.

معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش مازندران در بحث سازمان‌دهی نیروی انسانی با توجه به کمبودهای موجود، گفت: با حذف سال اول دبیرستان، نیروهای مازاد متوسطه دوم در متوسطه اول سازمان‌دهی شدند.

نظری در پایان از اولیای دانش‌آموزان خواستار شد؛ هرچه سریع‌تر نسبت به ثبت‌نام دانش‌آموزان و تهیه نوشت‌افزار اقدام کنند تا دغدغه‌ای برای سال تحصیلی جدید نداشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها