خبرهای داغ:
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی؛

ضرورت استفاده دولت از ظرفیت عظیم بسیج

نماينده مردم اروميه در مجلس شوراي اسلامي گفت: دولت از ظرفيت هايي مانند تعاوني ها و بسيج در راستاي اجراي تحقق اقتصاد مقاومتي در كشور استفاده نمايد چون اين جمعيت تاكنون در اجرايي كردن اين امر مهم عملكرد بهتري داشته اند.
کد خبر: ۸۵۶۴۰۳۸
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، نادر قاضي پور با تبیین نقش اقتصاد مقاومتی در اقتصاد افزود: يكي از محورهاي مهم در اين زمينه توجه به توليد ملي است چراكه در سايه حمايت از توليد و سرمايه ملي است كه مي توان شاهد رونق اقتصادي در كشور بود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت:

*تبلیغ کالای ایرانی و صادرات آن را از ديگر مقوله هاي تاثيرگزار در اين زمينه است.

*اگر بتوانيم اين مولفه ها را در كشور عملياتي كنيم و نيازهاي ضروري جامعه را خود تامين كنيم مي توانيم در تحول و توسعه فرهنگ اقتصاد مقاومتي تاثيرگذار باشيم.

* لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی منوط به تحقق يكسري شرايط است و هرگاه شما مشاهده کردید که واردات کالا از دیگر کشورها کاهش پیدا کرده و صادرات افزایش یافته است بدانید که اقتصاد مقاومتی عملیاتی شده است.

*يكي از مهمترين موانع در اين زمينه واردات كالاهاي لوكس به كشور است و يا همين خودروهاي خارجي كه مسئولان سوار آن مي شوند كه اينها همه با رويكرد اقتصاد مقاومتي منافات دارد.

*اگر دولت بتواند در اين زمينه از تمام ظرفيتهاي موجود در كشور استفاده كند نتيجه بهتري خواهد گرفت.

*دولت بايد برنامه ريزي كند و از ظرفيت هايي مانند تعاوني ها و همينطور بسيج استفاده نمايد چون اين جمعيت تاكنون در راستاي اقتصاد مقاومتي عملكرد بهتري داشته اند و غیرقابل انکار است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار