خبرهای داغ:
تولید نوشت افزار ایرانی اسلامی، کارگاه آموزشی شباب، انتشار گاهنامه شاخص و فراخوان سد 15 خرداد بخشی از اقدامات حوزه چهار بسیج در ایام اخیر بود.
کد خبر: ۸۵۶۴۰۳۴
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیجاز قم،با نزدیک شدن ایام سال تحصیلی به همت حوزه شهید ورزنده تعداد 5000 جلد دفتر 80 برگ با کیفیت خوب و با طرح های جذاب امام و رهبری و شهدای شاخص تولید و با قیمت مناسب آماده توزیع در بین پایگاه ها و مساجد و عموم مردم می باشد.

مسعود سروی فرمانده حوزهعلت این اقدام را عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی، تولید ملی و مقابله با جنگ نرم دشمن و .. عنوان کرد.

همچنیناولین شماره نشریه اطلاع رسانی شاخص حوزه شهید ورزنده پس از طی مراحل قانونی مربوطه در بسیج منتشر شد، در این گاهنامه اخبار پایگاه های تابعه در زمینه های صالحین، امر به معروف، فرهنگی و غیره با هدف انتقال تجربیات موفق و آگاه سازی عموم مردم از فعالیت های پایگاه های بسیج به چشم می خورد.

فراخوان دو مرحله ای گردانالی بیت المقدس حوزه شهید ورزنده در پایگاه شهدای آذر و سد 15 خرداد همراه با تست های آمادگی جسمانی، بازدید فرمانده حوزه از سایت عملکردی پایگاه شهدای آذر و سه شبکه اجتماعی در این پایگاه،اعزام بسیجیان عضو حلقه های صالحین پایگاه زینبیه به مشهد مقدس و همچنین اردوی یک روزه سازندگی 20 نفر از بسیجیان حوزه در سد 15 خرداد به منظور همکاری در حل مشکلات زیست محیطی و جلوگیری از آلوده شدن محیط به همراه برگزاری دومین کارگاه آموزشی شباب ویژه مسئولان شعب فرهنگی، بخش دیگری از اخبار فعالیت های حوزه چهار شهید ورزنده را تشکیل می دهد.



ارسال نظرات