خبرهای داغ:
توسط رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش؛
امیر سرتیپ دوم ابراهیم گلفام، رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران به همراه معاون هماهنگ کننده و اکیپی از سپاه سردشت از مناطق سلسله ارتفاعات عملیاتی دوپازا و بلفت بازدید کردند .
کد خبر: ۸۵۶۴۰۳۰
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سلسله ارتفاعات دوپازا (2791) که از بلندترین ارتفاعات منطقه محسوب می‌شوند، از شمال به دو ارتفاع اسپیدان و بلفت، از جنوب به ارتفاعات شهید زین‌الدین و کله قندی، از شرق به کوه‌های «رستم آلیان» و «کانی رش» و از غرب به دشت و شهر قلعه دیزه عراق محدود می‌شود. ارتفاعات بلفت در شمال‌غربی دوپازا و تا حدود زیادی در خاک عراق قرار گرفته‌اند.

در این بازدید امیر ابراهیم گلفام با اشاره اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر فراموش نکردن تاریخ جنگ، افزود: راهیان نور گامی در راستای اجرایی کردن تدبیر مقام معظم رهبری است و ما سعی می‌کنیم از طریق این حرکت فرهنگی، دفاع مقدس و تجارب هشت ساله آن را به نسل‌های بعدی منتقل کنیم.

در ادامه بازدید، رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران از خانواده شهید بریاجی در سردشت دیدار و سرکشی نمود.

امیر سرتیپ دوم ابراهیم گلفام ضمن تجلیل و تکریم از جانفشانی خانواده شهید بریاجی گفت: رشادت‌های ایثارگران ولایتمداری، صبر، و استقامت و حضور درصحنه‌های سیاسی اجتماعی خانواده شهدا و ایثارگران ستودنی است.

معاون هماهنگ کننده سپاه سردشت نیز در این دیدار افزود: اقتدار، سربلندی و پیشرفت کشور در عرصه‌ها را مدیون خون‌های پاک شهیدان دانست و از درگاه ایزد منان برای خانواده آن شهید معظم آرزوی سلامتی نمود.

تجلیل از خانواده آن شهید معظم ، پایان‌بخش این دیدار معنوی بود.

ارسال نظرات