خبرهای داغ:
حوزه بسیج خاتم‌الانبیا (ص) اقلید از برگزاری «گردهمایی بزرگ امید» در حمایت از کودکان سرطانی در سالن امام رضا (ع) این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۶۴۰۲۱
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، حسن مهدوی امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج فارس، در اقلید با بیان اینکه بسیج از مردم و برای مردم است، اظهار داشت: خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حضور در عرصه‌های مختلف در راستای رشد و آبادانی کشور و سربلندی مردم غیور و وفادار ایران اسلامی از اهداف اصلی و مهم بسیج است.

وی از فعالیت بسیج در راستای بصیرت‌افزایی و روشنگری و مقابله با جنگ نرم دشمن یاد کرد و با بیان اینکه بسیج در حوزه‌های مختلف در خدمت به مردم تلاش می‌کند از برگزاری گردهمایی بزرگ امید در اقلید خبر داد.

مهدوی با اشاره به اینکه این گردهمایی ساعت 17:30 عصر امروز در سالن امام رضا (ع) این شهرستان برگزار می‌شود تصریح کرد: حمایت از بیماران سرطانی و کمک به بیمارستان سرطانی جنوب کشور در راستای گسترش احسان و نیکوکاری در کشور از اهداف ویژه برگزاری این همایش است.

فرمانده حوزه بسیج خاتم‌الانبیا (ص) اقلید به برگزاری این گردهمایی با اجرای برنامه‌های فرهنگی متنوع و سخنرانی سید مسعود محسن‌الحسینی از یزد اشاره کرد و حضور و مساعدت پرشور و باشکوه مردم، مسئولان و خیران را خواستار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها