خبرهای داغ:
با حاضر نشدن رئیس و دو تن از هفت عضو دیگر شورای اسلامی شهر لامرد در انتخابات هیئت‌رئیسه جدید، این انتخابات برگزار نشد.
کد خبر: ۸۵۶۴۰۱۵
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۱

چهارشنبه‌شب فرماندار لامرد رأس ساعت 10 شب به‌منظور برگزاری انتخابات هیئت‌رئیسه جدید شورای اسلامی شهر لامرد وارد ساختمان سرخ این شورا شد.

این نخستین حضور عبدالرضا منصوری در جلسه انتخابات هیئت‌رئیسه جدید شورای اسلامی شهر لامرد در آغاز سال سوم فعالیت این شورا و جالب‌تر از آن نیز این بود که خبرنگاران شهر لامرد برای نخستین بار در یک جلسه شورای اسلامی شهر لامرد در دوره چهارم حاضر می‌شدند.

درحالی‌که ساعت سالن جلسات شورای اسلامی شهر لامرد 10:20 را نشان می‌دهد، هادی قائدی نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر لامرد طی تماس تلفنی با محمد دهقان رئیس این شورا اعلام می‌کند که فرماندار در جلسه حاضرشده است و بقیه اعضای شورای شهر لامرد نیز منتظر حضور شما هستند که دهقان به نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر لامرد اعلام می‌کند که در این جلسه حاضر نمی‌شود.

پس‌ازآن فرماندار لامرد نامه ارسالی از سوی مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها استانداری فارس را برای چهار عضو شورای اسلامی این شهر حاضر در جلسه قرائت می‌کند که در این نامه تأکید شده است باید تا پیش از دوازدهم شهریورماه جاری انتخابات هیئت‌رئیسه جدید شوراهای اسلامی شهرها و روستاها برگزار شود.

عبدالرضا منصوری در ادامه سخنان خود بابیان اینکه احترام گذاشتن به جمع حاضر در جلسه امشب شورای شهر مهم است گفت: باید اعضای شورای اسلامی شهر لامرد با یکدیگر تعامل داشته باشند.

به گزارش فارس، برابر اطلاعات به‌دست‌آمده توسط خبرنگار فارس شواهد نشان از رأی نیاوردن محمد دهقان رئیس فعلی شورای اسلامی شهر لامرد در انتخابات هیئت‌رئیسه جدید این شورا می‌دهد و به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، نیز به ادامه گزارش‌های خود در زمینه دلایل پشت پرده حاضر نشدن رئیس شورای اسلامی شهر لامرد در جلسه انتخابات هیئت‌رئیسه جدید این شورا ادامه می‌دهد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها