خبرهای داغ:
سرپرست مدیریت توسعه مشارکت‌های مردمی بنیاد صیانت از خانواده استان فارس از انعقاد تفاهم‌نامه بنیاد صیانت از خانواده فارس با شرکت تعاونی گسترش مهر خبر داد.
کد خبر: ۸۵۶۴۰۰۹
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، بهرام پرهیزکار با اعلام این خبر اظهار داشت: امضای تفاهم‌نامه مابین بنیاد صیانت از خانواده استان فارس با شرکت تعاونی گسترش مهر در راستای ایجاد بستر برای توسعه فعالیت‌های آموزشی و ترویجی مبتنی بر استحکام‌بخشی به نهاد خانواده انجام‌شده است.

وی افزود: این تفاهم‌نامه با توجه به جایگاه ویژه خانواده و تلاش در جهت تشکیل، تحکیم و تعالی این نهاد مقدس منعقد شد و شرکت تعاونی مذکور آمادگی خود را در زمینه حمایت از برنامه‌ها و اعضای بنیاد اعلام کرد.

سرپرست مدیریت توسعه مشارکت‌های مردمی بنیاد صیانت از نهاد خانواده استان فارس همچنین از رایزنی‌های متعدد با مراکز فرهنگی و اجتماعی و برخی از فعالان بخش خصوصی در این زمینه خبر داد و ابراز داشت: بنیاد یک تشکل کاملاً مردمی است که توسط معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه به وجود آمده و از لحاظ برنامه‌ای تحت مدیریت آن معاونت فعالیت می‌کند اما با توجه به مشکلات اقتصادی و کسری بودجه دولت، تاکنون هیچ بودجه‌ای به آن تخصیص نیافته و تنها با همیاری مردم و حمایت بزرگان استان همچون نماینده ولی‌فقیه در این استان و حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محی‌الدین طاهری و همچنین مجموعه دادگستری استان اداره می‌شود.

پرهیزکار در پایان از آمادگی این بنیاد برای رایزنی و انعقاد تفاهم‌نامه‌های مشترک با نهادهای فرهنگی دولتی و مردمی و تشکل‌های هم‌راستا در امور مرتبط با نهاد خانواده خبر داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها