خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فارس از ایجاد تحول در پروژه‌های آسفالت معابر روستایی این استان با افزایش سهمیه قیر یارانه‌ای در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۸۵۶۴۰۰۶
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، عطاالله زمانی با بیان اینکه از آنجایی‌که عمران و آبادانی روستاها یکی از وظایف و رسالت‌های این نهاد بوده و ازجمله این عمران زیرسازی و آسفالت معابر روستایی است، اظهار داشت: سهمیه فارس امسال از 14 هزار تن به حدود 30 هزار تن قیر افزایش ‌یافته که امید داریم با این سهمیه قیر بیش از 4 هزار مترمربع معبر از معابر روستایی در این استان را آسفالت کنیم.

وی بر لزوم مشارکت دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی مناطق روستایی برای جلب مشارکت بیشتر مردم و همکاری با بنیاد مسکن تأکید کرد و گفت: در صورت مشارکت و همکاری شوراها و دهیاری‌ها امسال شاهد این تحول در معابر روستایی خواهیم بود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان فارس خاطرنشان کرد: زیرساخت‌های آسفالت روستایی باید توسط دهیاری‌ها آماده شود و ما انتظار داریم تا پیش از رسیدن فصل سرما با آماده‌سازی این زیرساخت‌ها بتوانیم بخش عمده‌ای از آسفالت معابر روستایی را به پایان برسانیم.

زمانی گفت: به‌یقین دهیاری‌هایی که مشارکت بیشتری در آماده‌سازی این زیرساخت‌ها کنند می‌توانند سهمیه بیشتری از آسفالت معابر داشته باشند.

وی بابیان اینکه اولویت انجام آسفالت معابر با شهرستان‌های شمالی و سردسیر فارس است گفت: پیش از شروع فصل سرما و بارندگی در این شهرستان‌ها باید زیرساخت‌های لازم برای جذب سهمیه قیر یارانه‌ای و آسفالت معابر آماده باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها