خبرهای داغ:
دوره آموزش‌های کپسولی و فشرده با شرکت 141 نفر در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای اقلید برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۶۴۰۰۵
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۸

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای اقلید  گذرهای مهارتی و آموزش‌های کپسولی را فرصتی مناسب و مؤثر برای ترویج مهارت‌های فنی و حرفه‌ای و فراهم کردن زمینه اشتغال پایدار دانست و اظهار داشت: در راستای اهداف فنی و حرفه‌ای و آشنایی بیشتر افراد با این آموزش‌ها دوره یک‌روزه آموزش‌های کپسولی و فشرده با شرکت 141 نفر در این شهرستان برگزار شده است.

سید عباس راسخ عنوان داشت: این دوره آموزش کپسولی در رشته‌های متعددی مانند آرایش و پیرایش، طراحی دوخت، قلاب‌بافی، گلیم‌بافی، کیف‌دوزی، نقاشی روی شیشه، گل‌سازی، سرویس و نگهداری خودرو، سیم‌پیچی موتور، جوشکاری و... برگزار شد.

وی در ادامه به برگزاری سه مرحله آزمون سنجش مهارت و صلاحیت حرفه‌ای در اقلید اشاره و از برگزاری مرحله چهارم این آزمون در 12 و 13 شهریورماه جاری خبر داد.

راسخ بیان داشت: این آزمون در دو مرحله کتبی و عملی برگزار خواهد شد که شرکت‌کنندگان در آزمون کتبی پس از کسب نمره حدنصاب می‌توانند در آزمون عملی که پنجم مهرماه امسال برگزار خواهد شد شرکت کنند.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای اقلید در پایان سخنان خود با اشاره به معرفی دو خلاق از مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای این شهرستان به انجمن نخبگان کشوری، از شرکت محمدعلی مهدوی، مهرداد فارسی، اقبال حبیبی، محسن اسلامی، زهره تقی‌زاده، زهرا سالاری، مریم نیکویی، سارا محمدپور و نجمه ابوالحسینی در رشته‌های مختلف مسابقات ملی مهارت در مرحله استانی خبر داد و گفت: محمدعلی مهدوی از مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای اقلید توانست در رشته تأسیسات الکتریکی مقام نخست استانی را به خود اختصاص داده و به مرحله کشوری راه یابد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها