خبرهای داغ:
معاون توسعه مدیریت منابع انسانی استانداری فارس خبر داد
معاون توسعه مدیریت منابع انسانی استانداری فارس گفت: از یک‌هزار و 200 نفر نیروی استخدامی در سال 1391 دستگاه‌های اجرایی این استان، 25 درصدشان ایثارگران، جانبازان و خانواده شهدا بوده‌اند.
کد خبر: ۸۵۶۴۰۰۴
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۷

 به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، احد جمالی در همایش مشاوران امور ایثارگران نهادهای دولتی در سخنانی اظهار داشت: وضعیت 326 نفر از فرزندان شاهد و ایثارگر استان فارس که وضعیت استخدامی آنان نامشخص بود روشن شده است.

وی با اشاره به اینکه مشکل اساسی کشور به‌ویژه استان فارس بیکاری و عدم اشتغال جوانان است، افزود: رئیس‌جمهور قول برطرف کردن پدیده شوم و ناگوار بیکاری را در کشور داده و اعلام کرده است با تمام توان به مقابله با آن می‌پردازد.

معاون توسعه مدیریت منابع انسانی استانداری فارس خاطرنشان کرد: بزرگ‌ترین سرمایه هر کشوری نیروی انسانی کارآمد آن محسوب می‌شود که در این راستا حضور دانشجویان، اساتید و خبرگان در المپیادهای جهانی و کسب رتبه‌های برتر نشانه توجه ویژه به این زیرساخت‌ها است.

جمالی تصریح کرد: در راستای اجرای فرمان‌های مقام معظم رهبری مبنی بر اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی یکی از کشاورزان دارابی موفق شد با مدیریت و صرفه‌جویی در مصرف آب، تولید بذر گندم را در دو دوره آبی افزایش دهد.

وی بیان داشت: استان فارس با داشتن ظرفیت‌های بسیار و چهارفصل بودن زمینه‌های مناسب برای جذب و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حوزه اقتصاد دانش‌بنیان را دارد.

معاون توسعه مدیریت منابع انسانی استانداری فارس اضافه کرد: با حفظ هویت فرهنگی اسلامی خود باید جهانی حرکت و منطقه‌ای عمل کنیم تا به اهداف و چشم‌انداز توسعه دست یابیم.

معاون رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این همایش نیز در سخنانی اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی شیراز با 3 هزار ایثارگر، 61 عضو هیئت‌ علمی ایثارگر، 110 مدیر ایثارگر و نیز 21 کارمند و 24 دانشجوی فرزند شهید، حضوری مؤثر در دوران دفاع مقدس داشته است.

سیاوش باباجعفری خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی ستاد شاهد و ایثارگر در این دانشگاه گامی مؤثر در راستای رفع مشکلات جامعه هدف در قالب رسیدگی به مسائل و مشکلات درمانی و معیشتی برداشته شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها