خبرهای داغ:
گروه جهادی رهپویان ولایت بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شاهرود به روستای نام نیک بخش کالپوش شهرستان میامی اعزام شدند.
کد خبر: ۸۵۶۳۹۸۹
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در مراسم بدرقه این دانشجویان که رئیس دانشگاه و مسئول بسیج دانشجویی شهرستان و خانواده های آنان حضور داشتند، بیش از 25 نفر از دانشجویان دانشگاه پیام نور شاهرود در قالب گروه جهادی رهپویان ولایت به روستای محروم نام نیک بخش کالپوش شهرستان میامی عزیمت کردند. این گروه قرار است در منطقه در عرصه های فرهنگی ، کشاورزی و عمرانی فعالیت داشته باشند.

در حاشیه این مراسم محمد جلیلی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های شاهرود با بیان اینکه اردوهای جهادی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی تا پایان شهریور در بخش کالپوش ادامه دارد، اظهار داشت: اردوهای جهادی به مدت ده روز و با حضور دانشجویان در مناطق محروم بخش کالپوش میامی از ابتدای تابستان آغاز شده و تا اول مهر ادامه دارد و دانشجویان در قالب گروه های جهادی برنامه های مختلف فرهنگی هنری عمرانی و خدماتی و بهداشتی درمانی را اجرا کرده و می کنند.

وی تصریح کرد: حضور دانشجویان در این اردوها بسیار خوب است و حمایت های مسئولین دانشگاه ها نیز در این زمینه قابل تقدیر می باشد و این نشان از اهمیت دادن همه آحاد جامعه به موضوع خدمت رسانی به مناطق محروم و کمک به برطرف کردن مشکلات مردم مناطق محروم است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها