نماینده ولی فقیه در سپاه تهران بزرگ گفت: بسیج در همه عرصه ها حضور مقتدر داشته و دارد و این رزمایش وحدت، انسجام و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان نشان خواهد داد.
کد خبر: ۸۵۶۳۸۵۹
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام عبدالعلی گواهی نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ پیرامون برگزاری رزمایش اقتدار ثارالله در تهران گفت: برگزاری این رزمایش فضای ارزشمندی به وجود می‌آورد چراکه نیروهای بسیجی که حافظان و وارثان اصلی این انقلاب و نظام هستند در آن حضور دارند.

وی ادامه داد: این رزمایش و همه رزمایش‌هایی که بسیج و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی برگزار می‌کنند برای دوستان ما پیام آور صلح و امنیت و برای دشمنان پیام آور وحشت و ترس است.

گواهی این رزمایش‌ها را حاوی پیامهای مختلفی دانست و اظهار داشت: یکی از مهمترین دستاوردهای این رزمایش ها وحدت داخلی است، بسیجیان ما با این رزمایش می خواهند وحدت، آمادگی و همچنین پایداری و بیداری خود را در برابر دشمنان به نمایش بگذارند.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ نقش بسیج در محقق شدن شعار همدلی و همزبانی بین دولت و ملت را بسیار حیاتی دانست و تاکید کرد: حضور بسیج در همه عرصه های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی موثر است. بسیج یک مجموعه از نیروهای فعال و انقلابی است و در همه موقعیت ها و عرصه ها سرنوشت ساز بوده که توانسته سرنوشت را به نفع ما تغییر دهد. مانع دشمنان در دوران هشت سال دفاع مقدس که باعث پیروزی جمهوری اسلامی شد همین تفکر بسیجی بود.

وی تصریح کرد: بزرگترین کاری که امروز بسیج می تواند انجام دهد در بحث اقتصاد مقاومتی و نگاه به درون است که همه مسئولین هم باید این نگاه و رویکرد را داشته باشند البته عموم مسئولین دارای آن هستند. زیرا از بیرون کشور چیزی عاید ملت ما نمی شود و اگر به توانایی های خود توجه کنیم به موفقیت های بسیاری به دست می یابیم.

گواهی در پایان با اشاره به مسائل و مشکلاتی که کشورهای پیرامون ایران درگیر آن هستند، اظهار داشت: وجود و حضور بسیج به عنوان نیرویی مقاوم و مقتدر باعث شده تا جمهوری اسلامی سربلند از همه این مسائل عبور کند.

ارسال نظرات