خبرهای داغ:
مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران/3

مراقب خطر جدی امام ساختگی باشیم/ مبارزه با استکبار یک اصل مکتب امام است

با افزایش بصیرت باید مکتب امام را تبیین و خطوط امام را ترسیم کنیم. مکتب امام برای ما یک راه و یک حرکت انقلابی است و یک اصل مکتب امام مبارزه با استکبار و آمریکا است.
کد خبر: ۸۵۶۳۷۴۹
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، یدالله جوانی مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در نشست عاشقان ولایت در جمع ارکان شجره طیبه صالحین و هادیان سیاسی ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند اظهارداشت: دشمن به دنبال نفوذ در ایران و ایجاد استحاله است.

دشمن به دنبال نفوذ و ایجاد استحاله در ایران است

وی عنوان کرد: باید مراقب باشیم که دشمن به دنبال رخنه و نفوذ است و ما در یک مقطعه ای استحاله غرب را تجربه کردیم و متاسفانه برخی از روحیه استکبارستیزی فاصله گرفتیم که دشمن توانست در یک همدستی نامیمون فتنه 88 رابه وجود بیاورد.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال نفوذ در ایران است، گفت : جان کری و اوباما گفتند باید آن گونه عمل کنیم که اگر 15 سال دیگر بخواهیم به ایران حمله کنیم بتوانیم.

مشاور نماینده ولی فقیه درسپاه اظهار داشت: گرفتن روحیه انقلابی و افزایش منابع درآمدی با ورود کالاهای خارجی به ایران سبب می شود تا از توطئه دشمن غافل بمانیم.

از رخنه و نفوذ دشمن در تک تک سنگرها جلوگیری کنیم

وی ادامه داد: باید به گونه ای رفتارکنیم و هشدارهای رهبری را گوش فرا دهیم که از طریق نفوذ دشمن و مهره های آنها در کشور امورات ما توسط افرادی در داخل کشور و به نفع دشمن تنظیم نشود.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو افزود: افرادی برعلیه شورای نگهبان صحبت می کنند که این یک خطر است و می گویند بهترین مجلس ما مجلس اول انقلاب بود که بدون شورای نگهبان انجام شد.

این کارشناس سیاسی خاطرنشان کرد: باید کاری کنیم که شورای نگهبان با صلاحیت های خود کار را انجام دهد و از رخنه و نفوذ دشمن در تک تک سنگرها جلوگیری کنیم.

جوانی خطاب به بسیجیان بیان کرد : همه ما باید هوشیار باشیم و بدانیم که ملاک و معیار ما در انقلاب چیست؟ خط و اندیشه ما چیست؟

نهضت امام شناسی در کشور راه بیندازید

مشاور نماینده ولی فقیه درسپاه با بیان اینکه در 14 خرداد سال 93 رهبری درباره تحریف شخصیت امام خمینی (ره) هشدار دادند و فرمودند "شاگردان، مسئولان ، جوانان و آحاد مردم خطر جدی برای تحریف شخصیت امام وجود دارد"

وی تصریح کرد: کسانی در کشور به دنبال امام سازی جدید هستند و این خطر جدی است و باید مکتب امام و خطوط اصلی ایشان را بشناسیم و نهضت امام شناسی در جامعه داشته باشیم امروز جوان بیست ساله ما امام را نمی شناسد.

جوانی با تاکید براینکه افرادی سعی در امام ساختگی دارند که خود را مشهور قرار دهند افزود: اینها می خواهند موقعیت خود را حفظ کنند.

اگر راه امام را کنار بگذاریم؛ ملت سیلی خواهد خورد

وی تصریح کرد: اگر امام را کنار بگذاریم ملت سیلی خواهد خورد برای همین باید هوشیار باشیم زیرا دشمن درصدد تهی کردن انقلاب از درون است.

مشاور نماینده ولی فقیه درسپاه اظهار داشت: گذر زمان باعث فراموشی می شود اگر کسانی بیایند حرف های نامربوط بزنند ممکن است سخنان آنها در افرادی که امام را نمی شناسند تاثیرگذار باشد و سبب امام ساختگی بشود.

وی با بیان اینکه با افزایش بصیرت باید مکتب امام را تبیین و خطوط امام را ترسیم کنیم ادامه داد: مکتب امام برای ما یک راه و یک حرکت انقلابی است و یک انقلابی باید بر طبق مکتب و نقشه راه حرکت کند و این نقشه و مکتب ، نقشه و مکتب امام است و یک اصل مبارزه با استکبار و آمریکا است.

جوانی متذکرشد: امام فرمودند:" ما با آمریکا رابطه نخواهیم داشت مگر اینکه دست از ظلم بردارد" اما امروز آمریکا منشا هرگونه ظلمی است.

بسیجی باید اسلام لندن نشینی را از اسلام ناب محمدی بشناسد

مشاور نماینده ولی فقیه درسپاه گفت : بسیجی باید اسلام و تشیع لندن نشینی را بشناسد، اسلام سکولار را بشناسد چون در تحریف امام کسانی اسلام آمریکایی را به جای اسلام ناب معرفی می کنند و به دنبال شعار توسعه سیاسی و جامعه مدنی هستند.

وی ادامه اد: آنها می خواهند اصل امام را کنار بگذارند و حرکت ملت ایران را از مسیر خدا به مسیر غرب ببرند دربه دشمنان انقلاب حمایت هایی کردند آنها دم از امام می زنند ولی در معرفی امام جدید و تحریف شخصیت امام خمینی می باشند.

جوانی تاکید کرد: باید در مساجد، بسیج و سپاه در زمینه امام شناسی کار شود و از تحریف شخصیت امام جلوگیری شود و امام را آنگونه که بوده به مردم بشناسانیم.

مشاور نماینده ولی فقیه درسپاه خاطر نشان کرد: باید در مسیر انقلاب با همه محدودیت هایی که وجود دارد بتوانیم توطئه دشمن را بشناسیم و هوشیارانه عمل کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها