خبرهای داغ:
در ناحیه مقاومت بسیج حمیدیه:

طرح شهید علم الهدی با حضور سردار شاهوارپورمعرفی شد

برنامه معرفی طرح شهید علم الهدی با حضور سردار شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) استان خوزستان در محل حسینیه شهید علی هاشمی ناحیه حمیدیه برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۶۳۷۳۷
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خوزستان:

در این مراسم که با حضور فرماندهان و کارکنان نواحی سوسنگرد ، حمیدیه و هویزه و به میزبانی ناحیه حمیدیه برگزار گردید . سردار شاهوارپورگفت:  امروز وظیفه پاسداران تلاش برای شناسایی اسیب های پیشرو و راههای رفع انهاست ، که از اسیب ها بحران های اخلاقی است که برای رفع انها میبایست ضمن اشنایی با معارف اسلامی و حضور در تجمع  مثل مسجد نسبت به تبیین انها اقدام کرد.

ایشان افزود : امروز پاسداران باید الگوی تمام نمای فرهنگ اسلامی و انقلابی باشد یک پاسدار باید بداند که در چه جایگاهی قراردارد و چه وظیفه ی سنگینی برعهده دارد و تلاش کند هرچه در توان دارد نسبت به تقویت عنوان پاسدار داشته باشد. پاسدار می بایست هم در عمل هم در اخلاق هم در قول ،مصداق و الگوی دیگران باشد.

ایشان در ادامه به حضور بیشتر پاسداران در مساجد و لزوم مشارکت در برنامه هایی مثل صالحین اشاره کرد و گفت: امروز وظیفه ی پاسداران خیلی بیشتر از آن است که تصور می شود پاسدار باید توقعات مردم وجامعه را در نظر بگیرد و پاسدار خون شهدا باشد.

سردار در ادامه توضیحاتی در خصوص طرح علم الهدی که ایده ی خود ایشان بود ارائه داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار