خبرهای داغ:
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در قزوین بیان کرد: اگر ایثارگری‌های شهدا و رزمندگان نبود، امروز نامی از ایران در جهان وجود نداشت.
کد خبر: ۸۵۶۳۷۳۴
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین به نقل ازایثار واحد قزوین، حجت‌السلام سید محمدحسن ابوترابی‌فرد در یادواره شهدای شهرستان قزوین که به مناسبت هفته دولت و بزرگداشت روز قزوین در سرای سعدالسلطنه برگزار شد، گفت: شهدا با رشادت‌هایشان در 8 سال دفاع مقدس به مردم کشور ما هویت دادند، آنها با ایثارشان ارزش‌های اسلامی را در انقلاب جاری و تاریخ ایران را زنده کردند.

وی افزود: اگر ایثارگری‌های شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان نبود و ما در جنگ تحمیلی شکست می‌خوردیم، امروز نامی از ایران در جهان وجود نداشت، زیرا دشمنان اسلام تاکنون سرزمین میهن اسلامی ما را تجزیه و قطعه قطعه کرده بودند تا از این ملت هیچ تاریخی باقی نماند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهدا همه ارزش‌های اسلامی و هویت ایرانی را حفظ کردند و به کشور ما آبرو دادند، گفت: این ملت در 8 سال دفاع مقدس ثابت کرده که اراده دارد، تاریخ خود را حفظ کند.

وی با اشاره به اینکه در دوران قاجاریه از نظر جغرافیایی وسعت خاک ایران 2 برابر ایران امروز بود، گفت: علت تجزیه شدن خاک کشور ما در دوران قبل از انقلاب اسلامی به دلیل مدیران و حاکمان بی‌لیاقت بوده به همین دلیل باید مدیران لایق و صالح حاکم شوند تا انقلاب اسلامی در مسیر اقتدار خود حرکت کند.

این مسئول افزود: آن چه امروز باعث شده انقلاب اسلامی تاکنون از فتنه‌های دشمنان در امان باشد به دلیل رهبری صالح بوده که راه را برای حکومت مردم صالحش فراهم کرد، تا در این فضا شهدا رخ نشان بدهند.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) اهل سازش نبود، گفت: ایشان تا آخرین لحظه در برابر دشمنان ایستاد و از شهدا حمایت کرد تا جوانان این مرز و بوم در برابر دشمن ایستادگی و مقاومت کنند.

وی افزود: امروز اگر رهبر فرزانه انقلاب در کنار دانشجویان نمی‌ایستاد، دانشمندان هسته‌ای ما طعم شهادت را چشیده بودند و دیگر نامی از هسته‌ای در کشور ما نبود، این دانشمندان با حمایت مقام معظم رهبری این صنعت و فناوری را خلق کردند و به نظام ما آبرو دادند.

وی گفت: مردم باید به نقش ایرانی و اسلامی خود عمل کنند و راه امام راحل، شهدا و رهبری را ادامه دهند و مدیران نیز همانند شهدا در مسیر درست مدیریت و با برنامه‌ریزی صحیح گام بردارند تا ایران در جایگاهی که باید باشد، قرار بگیرد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: باید مردم ایران از قدرت اقتصادی، عزت، افتخار و همه نعمت‌هایی که خداوند اراده کرده، برخوردار باشند که با پیوند وحدت دولت و ملت این هدف محقق می‌شود.

 

1003/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها