خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصار الرضا(علیه السلام) با بیان اینکه استقلال، آزادی و عزتمندی جزء اهداف بلند مدت و معنوی انقلاب است، گفت: هشدارهای هدایتی رهبری در خصوص خط امام خمینی(ره) باید جدی گرفته شود.
کد خبر: ۸۵۶۳۷۲۰
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خراسان جنوبی، یعقوبعلی نظری در مراسم افتتاحیه طرح ولایت دانشجویی در دانشگاه صنعتی بیرجند با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در 14 خرداداظهارداشت: اگر ملت ایران نسبت به خط امام(ره) کم توجهی یا بی توجهی کنند، این ملت سیلی خواهد خورد و این نیز یک هشدار هدایتی است.

راه امام(ره)، راه مبارزه و مجاهدت است

فرمانده سپاهانصارالرضا(ع) با اشاره به آیه 54 سوره مائده که می فرماید "ای کسانی که ایمان آوردید؛ اگر نسبت به دین خودتان و راهی که انتخاب کردید؛ منحرف شدید و راه دیگری را برگزیدید خداوند نیز برای شما راه دیگری را انتخاب خواهد کرد" گفت: این چنین انسان هایی افراد ذلیلی هستند و فقط مقابل کفار ارزشمند خواهند بود.

سردار نظری با بیان اینکه راه امام راه مجاهدت و مبارزه است، یادآور شد: امام نسبت به سایرافراد در بحث مجاهدت مبارزه برتری دارد.

وی با اشاره به اینکه چه کسانی و ملتی می توانند مبارز، مجاهد و انقلابی باشند، تصریح کرد: فردی می گوید مبارز و انقلابی هستم که در تفکر او یک اتفاق تازه ای رخ داده باشد.

حساس بودن در برابر دشمن نشانه مجاهدت است

وی با بیان اینکه استقلال، آزادی، عزتمندی و عدالت از اهداف بلند و معنوی است، افزود: اگر دشمن بیرونی وجود نداشته نباشد؛ مجاهدت و مبارزه بی معنی خواهد بود و احساس کردن دشمن، دقیق بودن و عمیق بودن نسبت به دشمن نشانه مجاهدت است.

فرمانده سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی لازمه تحقق این اهداف را داشتن اهداف بلند و معنوی دانست و اظهار داشت: با اهداف مادی و کوتاه مدت این مهم محقق نخواهد شد.

برخی افراد غصه نان را بر غصه استقلال ترجیح می دهند

نظری با بیان اینکه در کشور احساس می‌شود که یک جریانی می‌خواهند اهداف عالیه نظام را به اهداف دور تبدیل کنند، بدین منظور که افراد غصه نان را بخورند اما غصه استقلال را نه، گفت نقطه متمایز راه امام با دیگر افراد در همین نقطه برتری مبارزه و مجاهدت است.

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی لازمه تحقق این اهداف داشتن اهداف بلند و معنوی است، گفت: با اهداف مادی و کوتاه مدت این مهم محقق نخواهد شد.

نظری افزود: استقلال، آزادی و عزتمندی جزو اهداف بلند مدت و معنوی است که باید به آن‌ها ویژه توجه کنیم.

وی با بیان اینکه دشمن از طریق توافق بدنبال نفوذ نظامی در کشور است، گفت: برخی‌ها برای انتخابات اسفند ماه طراحی‌های زیادی دارد و اگر نتایج انتخابات مطابق میل آن‌ها بود جشن می‌گیرند و اگر نبود می‌گویند تقلب شده است و باز بدنبال آشوب برآیند. نظری تاکید کرد: باید مراقب حیله‌های دشمنان نظام باشیم که در دام آن گرفتار نشویم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها