خبرهای داغ:
مدیرعامل سازمان حمل و نقل همگانی شهر محمدیه گفت: ساکنان این شهرک مجبور هستند بیش از 15دقیقه معطل شوند اما با دایر شدن پایانه مسافربری مردم می‌توانند به طور مستقیم سوار ماشین‌های داخلی خود
کد خبر: ۸۵۶۳۵۹۳
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸

حشمت‌اله ترابی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قزوین،با اشاره به وضعیت اتوبوسرانی شهر محمدیه اظهار کرد: از سال ۸۸ به طور رسمی اتوبوس‌ها، تاکسی ومینی بوس‌های محمدیه زیرنظر این سازمان سامان‌دهی شدند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل همگانی شهر محمدیه افزود: در حال حاضر 30 تاکسی، ۷ مینی بوس از محمدیه به مهرگان، ۸ دستگاه اتوبوس و ۲۲ تاکسی از مهرگان به قزوین در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند.

ترابی عنوان کرد: اتوبوس‌های واحد شهر محمدیه با صرف هزینه بالغ بر ۹۰۰ میلیون تومان با هزینه بخش خصوصی خریداری شده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: با مشارکت معاون استانداری و تخصیص بودجه یک میلیارد و  ۱۰۰ میلیون تومانی از جانب شهرداری توانستیم ۵ دستگاه اتوبوس دیگر برای رفاه حال شهروندان به سامانه حمل و نقل عمومی اضافه کنیم.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل همگانی شهر محمدیه اضافه کرد: اتوبوس‌های شهر محمدیه سبز رنگ هستند و اتوبوس‌های ویژه شهرک مهرگان برای تمایز با سایر واحدها صورتی رنگ خریداری شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه در سال آینده به تعداد اتوبوس‌های مسیر شهرک مهرگان به قزوین اضافه خواهد شد، گفت: این کار برای سهولت در رفت و آمد همشهریان و کاهش زمان حرکت اتوبوس‌ها انجام شده است و به زودی تاکسی و اتوبوس داخلی نیز راه‌اندازی می‌شود.

ترابی با بیان اینکه در اتاق مانیتوری سازمان اتوبوسرانی کل سطح شهر محمدیه (از نظر ترافیکی) با دوربین کنترل می‌شود، تصریح کرد: نظارت ایستگاه‌های اتوبوس و جایگاه سی‌ان‌جی محمدیه زیرنظر این سازمان می‌باشد و روزانه ۶ هزار دستگاه اتومبیل از این جایگاه سوخت استفاده می کنند.

وی یادآورشد: در هر ایستگاه اتوبوس زمانبندی رفت و آمد اتوبوس‌ها را نصب خواهیم کرد تا مسافران زمان حرکت اتوبوس‌ها را بدانند و وقتشان هدر نرود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل همگانی شهر محمدیه در رابطه با وضعیت تاکسی‌های شهرک مهرگان تصریح کرد: متاسفانه تاکسی‌های مهرگان ایستگاه ثابتی ندارند تا مسافر بداند از کجا باید سوار شود و در حال حاضر تاکسی‌ها بین ایستگاه اتوبوس‌ها واقع در پارک‌سوار مستقر هستند.

این مسئول با بیان اینکه تاکنون چندین بار ایستگاه تاکسی‌های مهرگان تغییر کرده است، افزود: مسافربری بین اتوبوس‌های پارک‌سوار برای تاکسی‌ها مشکل‌زاست و این موجب شده مسافرانی که قصد استفاده از تاکسی را دارند سردرگم باشند.

ترابی در رابطه با مشکلات پرداخت عوارض اتوبوس‌ها و تاکسی‌های شهرک مهرگان خاطرنشان کرد: تا ۸ ماه  قبل همه وسایل حمل و نقل مسافربری شهرک مهرگان برای رفت و آمد بایستی هزینه عوارضی پرداخت می کردند اما با رایزنی‌های صورت گرفته تاکسی‌ها و اتوبوس‌های خطی دیگر هزینه عوارضی پرداخت نمی کنند.

وی با اشاره به راه‌اندازی پایانه مسافربری شهر محمدیه اذعان داشت: در حال حاضر سازمان به ۲ قسمت تقسیم می شود طبقه بالا سازمان اتوبوسرانی و طبقه پایین پایانه مسافربری؛ دلیل مشترک بودن این مکان به خاطر سهولت در اداره آن می باشد و اینکه همشهریان محترم محمدیه و مهرگان برای مسافرت به شهرهای خارج از استان نیازی نیست به پایانه قزوین بروند.

ترابی در پایان خواستار راه‌اندازی پایانه مسافربری شهرک مهرگان شد و افزود: ساکنان شهرک مهرگان مجبور هستند بیش از 15 دقیقه معطل شوند اما با دایر شدن پایانه مسافربری مردم می توانند به طور مستقیم سوار ماشین‌های داخلی خود شهرک شوند و در نتیجه حمل و نقل مسافرین با سرعت و نظم بیشتری صورت خواهد گرفت.

 

1011/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها