استاد حوزه و دانشگاه:

شهدا با پیروی از امام (ره) فرهنگ تشییع را در جهان گسترش دادند

استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر اینکه شهدا با پیروی از امام (ره) فرهنگ تشییع را در جهان گسترش دادند، تصریح کرد: هنوز نظام سلطه بارقه، سیلی که از رزمندگان سلحشور دیده فراموش نکرده است.
کد خبر: ۸۵۶۳۵۷۲
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، حجت الاسلام والمسلمین بی آزار تهرانی در یادواره شهدای "عملیات کربلای 2" و گرامیداشت یاد و خاطره شهید قلی پور که در گلزار شهدای رشت برگزار شد با اشاره به جایگاه شهدا اظهار کرد: جایگاه شهدا مافوق تفکر ماست و در قرآن کریم نیز آمده؛ ملکوتیان مقام اعلی هم نمی توانند به آن جایگاه دست یابند.

وی با بیان اینکه امنیت و آسایش امروز جامعه را مدیون خون شهدا هستیم، گفت: پناهندگی در حریم شهدا بسیار قیمت دارد.

استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر اینکه افراد جامعه برای رسیدن به سعادت باید در مسیر آرمان های شهدا گام بردارند، افزود: شهدا انسان های بی نظیر بودند و شهید قلی پور نیز نمونه ای از این افتخار آفرینان است.

حجت الاسلام بی آزار تهرانی، با تاکید بر اینکه شهدا با پیروی از امام (ره) فرهنگ تشییع را در جهان گسترش دادند، تصریح کرد: هنوز نظام سلطه بارقه، سیلی که از رزمندگان سلحشور دیده فراموش نکرده است.  

وی با اشاره به اینکه شهدا درس ایثارگری را از امام (ره) آموختند، یادآور شد: به برکت خون شهدا قدرت‌های بزرگ مجبور شدند با ایران اسلامی مذاکره کنند.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه استقلال و عزت امروز ایران اسلامی مرهون خون شهداست ٬گفت: قدرت موشکی، هوا و فضا و فناوری هسته ای پشتوانه قدرت کشور ما نیست بلکه؛ ولایت فقیه و شهدا پشتوانه اصلی قدرت کشور ما هستند.

حجت الاسلام بی آزار تهرانی با اشاره به اینکه مدافعان حرم، عطر حقیقت فرهنگ شهادت طلبی را در عالم گسترش دادند٬ گفت: هر کس در کنار قدرت ولایت حرکت کند به جایگاه قرب الی الله نزدیک می شود.

وی ادامه داد: ماحصل حرکت شهدا به پیروی از حضرت امام (ره)، موجب شد تا تشییع از انزوا بیرون و ندای اسلام به صورت جهانی مطرح شود.

استاد حوزه و دانشگاه در پایان اطاعت از ولی فقیه را یکی از توصیه های مشترک شهدا دانست و گفت: هدف از یادمان شهدا؛ هزینه کردن در خط شهداست.

ارسال نظرات