خبرهای داغ:
مدیر تعلیم و تربیت بسیج جامعه زنان، گفت: دومین نشست سرمربیان حلقه های صالحین با استاد تخصصی با حضور 300 نفر از سرمربیان حلقه های صالحین سراسر کشور، برگزار می شود.
کد خبر: ۸۵۶۳۵۵۳
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸

معصومه جعفریان، مدیر تعلیم و تربیت بسیج جامعه زنان کشور  از برگزاری دومین نشست سرمربیان حلقه های شجره طیبه صالحین با استاد تخصصی قشر جامعه زنان خبر داد.

وی شرکت کنندگان در دومین نشست سرمربیان حلقه های صالحین با استاد تخصصی را 300 نفر بیان کرد و گفت: این 300 نفر از سرمربیان سراسر کشور هستند که در 4 کارگروه تخصصی با موضوعات مطالعات زن و خانواده  در عرصه های معرفتی، تربیتی، بصیرتی و مهارتی آموزش می بینند.

جعفریان در ادامه این مطلب افزود: در دومین نشست سرمربیان حلقه های شجره طیبه صالحین با استاد تخصصی ، وضعیت موجود مباحث زن و خانواده در موضوعات گفته شده بررسی می شود و پس از تشکیل کارگروه وضعیت مطلوب ترسیم خواهد شد که در نهایت در دی ماه سال جاری فرآیند رسیدن به وضعیت موجود به مطلوب در کارگروه ها خواهیم داشت.

مدیر تعلیم و تربیت بسیج جامعه زنان هدف از برگزاری نشست سرمربیان حلقه های صالحین را هدفمند کردن نشست و اطلاع از وضعیت موجود دانست و گفت: ما سالانه نشست سرمربی با استاد را داریم اما امسال این نشست را هدفمند تر برگزار کرده ایم تا برنامه ریزی و سیاستگذاری، حلقه ها را برای هدایت و رهبری زن و خانواده آماده کنیم و به آنها کار دهیم و نتیجه گیری کنیم و از نتایج بدست آمده آن در برنامه توسعه ششم استفاده کنیم.

وی بیان کرد: حجت الاسلام هدایت نیا استاد تخصصی قشر جامعه زنان یکی از  سخنرانان این نشست خواهد بود در خصوص "رابطه زن و خانواده با ولایت فقیه" که یکی از موضوعات تخصصی این نشست است، حضور دارند همچنین آیت الله حائری بحث انسان شناسی از دیگر اساتید این دوره به شمار می روند که سعی داریم در این قسمت از نشست سرمربیان که رُکن اصلی شجره طیبه هستند مباحث معرفتی و تربیتی حلقه های صالحین را با مباحث انسان شناسی پیش ببرند تا به هدف اصلی یعنی ترسیم و تبیین وضعیت موجود برای رسیدن به وضعیت مطلوب برسیم.

جعفریان خاطرنشان کرد: دومین نشست سرمربیان حلقه های صالحین با استاد تخصصی قشر جامعه زنان از صبح  جمعه 13 شهریورماه در تالار شیخ صدوق آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات