خبرهای داغ:
نماینده مردم تاکستان با اشاره به مشکل کم آبی منطقه تصریح کرد: سد نهب جزو معدود سدهای کشور است که دارای شبکه آبیاری و زهکشی نیز می‌باشد که می تواند مشکل کم آبی منطقه را حل کند.
کد خبر: ۸۵۶۳۵۲۸
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از تاکستان، رجب رحمانی نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پروژه های در دست اقدام شهرستان تاکستان عنوان کرد: سد نهب از جمله با اهمیت ترین طرح‌های عمرانی و زیربنایی در این شهرستان است که تکمیل و بهره برداری از آن می تواند بخش قابل توجهی از مشکل آب شرب و کشاورزی منطقه را مرتفع سازد.

وی در آیین بهره برداری از خانه فرهنگ و آمفی تئاتر خرمدشت تاکستان که به مناسبت هفته دولت مورد بهره برداری قرار گرفت، افزود: اشاعه این فرهنگ می تواند نجات بخش انسان از معضلات و گرفتاری های مختلف در دنیای امروز باشد

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، به توجه و حساسیت این کمیسیون برای تامین منابع مالی دستگاه های فرهنگی اشاره کرد و گفت: با وجود تنگناهای مالی کشور، از سوی مجلس منابع قابل توجهی برای اختصاص به دستگاه های فرهنگی درنظر گرفته شده است.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی، فعالیت هنرمندان در جامعه را مهم و اثرگذار خواند و افزود: هنرمندان در حفظ و اعتلای فرهنگ ایرانی-اسلامی در زمینه های مختلف نقش کلیدی دارند.

نماینده مردم تاکستان در بخش دیگری از صحبت های خود از پیگیری برای تامین گاز و برق مورد نیاز واحدهای صنعتی در شهرک خرمدشت خبر داد و اظهار داشت: با حمایت های دولت، سرمایه گذاران نباید نگران تامین زیرساخت های مورد نیاز خود به منظور احداث واحد تولیدی در این شهرک صنعتی باشند.

رحمانی همچنین در آیین افتتاح بلوار امام حسین(ع) اسفرروین که به مناسبت هفته دولت انجام شد، روز کارمند را تبریک گفت و افزود: کارمندان باید به خود ببالند که در نظام جمهوری اسلامی خدمت کرده و امور مردم را راه انداخته و مشکلات آنان را حل می کنند.

وی در ادامه خواستار تخصیص تسهیلات بانکی لازم برای تجهیز مزارع کشاورزی تاکستان به آبیاری تحت فشار و داربستی کردن باغات انگور شد و اظهار داشت: اعتبارات در نظرگرفته برای این شهرستان در این حوزه ها از همه نقاط کشور بیشتر است.

7001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها