هفتمین المپیاد ورزشی پایگاه‌های استعدادیابی برادران بسیج با قهرمانی تیم زنجان به پایان رسید.
کد خبر: ۸۵۶۳۵۰۷
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان ورزش بسیج، هفتمین المپیاد ورزشی پایگاه‌های استعدادیابی بسیج در رده برادران دیروز با معرفی تیم های برتر در رشته های مختلف به پایان رسید. در این رقابت ها که با حضور بیش از 1700 ورزشکار از 32 استان کشور به میزبانی سپاه انصارالمهدی زنجان برگزار شد، در رشته ووشو تیم زنجان مقام نخست را بدست آورد و تیم‌های استان اردبیل و سمنان، دوم و سوم شدند.

استان قزوین در رقابت‌های کاراته قهرمان شد و تیم‌های ایلام و اردبیل به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.در کشتی مازندران اول شد، تهران بزرگ دوم و تیم استان لرستان مقام سوم مسابقات را به دست آورد.

در تکواندو تیم مازندران برسکوی نخست ایستاد و تیم‌های استان‌های زنجان و فارس به‌ ترتیب مقام دوم و سوم را کسب کردند.در رقابت‌های رشته دو و میدانی تیم استان مازندران روی سکوی اول ایستاد، تهران  بزرگ دوم شد و تیم لرستان به مقام سوم رسید.

در رقابت‌های جودو تیم پسران استان تهران اول شد، تیم اصفهان دوم و تیم خوزستان مقام سوم را به دست آوردند.در مسابقات تیراندازی تهران بزرگ قهرمان شد، تیم استان مرکزی دوم شد و زنجان مقام سوم را از آن خود کرد.در رشته تیر و کمان هم تهران بزرگ مقام نخست تیمی را به دست آورد، بوشهر دوم شد و تیم استان یزد مقام سوم را کسب کرد.

در مجموع کلی مسابقات نیز تیم زنجان توانست به مقام قهرمانی برسد و تیم های تهران بزرگ و خوزستان در رده های دوم و سوم قرار گرفتند. همچنین کاپ برترین تیم اخلاق به قم رسید و زنجان هم به عنوان کاروان اخلاق برگزیده شد.

ارسال نظرات