فعالیت های بسیج جزء مهمترین فعالیت های فرهنگی دانشگاه هاست.

دکتر مجتبی صدیقی فرمانده ناحیه دانشجویی استان مرکزی در جمع بسیجیان دانشجوی شهرستان ساوه به نقش بسیج در جامعه اشاره نمودندوگفت: بچه های بسیج بهترین جوانان مملکت به شمار می ایند و عیار و اخلاص بچه های بسیج بالاترین عیار در بین جامعه بسیج است.که با محدودیت در امکانات و تجهیزات بالاترین نقش را ایفا می کنند .
کد خبر: ۸۵۶۳۴۱۲
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۱

صدیقی با اشاره به 86 پایگاه بسیج دانشجویی در سراسر استان را که نشان از 35 درصد جمعیت بسیج استان را تشکیل می دهند و شهر ستان ساوه با وجود دانشگاه های مختلف رتبه دوم از نظر دانشجو را در استان دارا می باشد.

وی گفت:: هر فعالیتی که دانشجویان بسیجی انجام می دهند جزء سبد فعالیت های دانشگاهها به شمار می اید و در کل کشور جزء سبد فعالیت های فرهنگی کشور محسوب می شود .برنامه های بسیج باید هدف دار بوده و دانشگاه حمایت بیشتری از بسیج داشته باشد وباید از موازی کاری بین بسیج و امور فرهنگی پرهیز گردد .بچه های بسیج باید درست کار کنند، مثل خانه خودشان که به این عمل تعهد گفته می شود . که کار های سنتی اثر بخشی مطلوبی را ندارد.

صدیقی افزود:با تفکر بسیجی و جذابیت هایی در بسیج می توان اهداف و ارمانهای انقلاب را بارور تر کرد که این جوانان مانند جوان های انقلاب و دفاع مقدس می باشند . با ایجاد جاذبه ها ،مرحله نخست، درست کردن فرهنگ و اخلاق دانشجو می باشد تا بتوان افکار علمی را در بین دانشجویان تامین کرد

ایشان در ادامه به حمایت از بچه های ناب و ارزشی اشاره داشتند تا گام های موثری در ارائه خدمات به کل کشور داشته باشیم .که این عزیزان با سرلوحه قرار دادن اقتصاد مقاومتی در کارهای خود فعالیت های وبرنامه های بزرگی در اقتصاد کشور را ایجاد نموده اند.

درپایان این مراسم از زحمات برادر بسیجی صادق شوقی تقدیر و تشکر و برادر بسیجی محمد رضا فاضل سمیعی به عنوان فرمانده حوزه دانشجویی علم الهدی شهرستان ساوه منصوب گردید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار