خبرهای داغ:
کارشناس سیاسی بسیج شاهرود گفت: تفکر بسیجی در راستای روشنگری و ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه و شناساندن آسیب ها به نسل جوان، سدی برابر تهدیدات دشمنان ایجاد کند.
کد خبر: ۸۵۶۳۴۰۳
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، علیرضا مصطفوی در گردهمایی هیئت منتظران موعود پایگاه کوثر حوزه بسیج خواهران ریحانه الرسول که با حضور 100 نفر در محل پایگاه بسیج روستای قلعه نو خرقان با اشاره به قدرت در جامعه اسلامی اظهار کرد: معنویت،دین و معرفت دینی سه واژه ای هستند که در بحث قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی مطرح و تشکیل دهنده آن است.

وی با بیان اینکه این قدرت از مقدس ترین قدرت هاست، افزود: همه قدرت ها محتاج این سه واژه اند و تنها حربه ای که دشمن می خواهد نظام ما را از پای در آورد لازمه اش این است که از همین طریق نفوذ کند.

کارشناس سیاسی بسیج شاهرود خاطرنشان کرد: معنویت یعنی پاک باشیم و حدود فطری را رعایت کنیم و تربیت داشته و دین و آگاهی های کلی و اساسی نسبت به آنچه لازم است از طرف خدا برگردن ماست انجام دهیم.

وی تصریح کرد: آنچه از طرف خدا بر پیامبران نازل شده تراوش فکری بشر نیست؛ بلکه از طرف خدا است که واسطه آن پیامبر خداست که اگر حذف شود، دیگر دینی نیست تا بدان تمسک و نجات یابیم.

مصطفوی با بیان اینکه در معرفت دینی باید نسبت به دین شناخت داشت، عنوان کرد: در معرفت دینی می گویند«دین داشته باش و به دیگران کاری نداشته باش»، در معنویت حجاب لازم نیست، عفت لازم است، زن خودش باید پاک باشد و خویشتن دار باشد و حجاب درونی لازم تر از حجاب بیرونی است؛ چرا که اگر کسی حجاب درونی داشت؛ حتماً حجاب ظاهری خواهد داشت و اینها مکمل یکدیگر هستند.

وی با اشاره به نشانه گرفتن فرهنگ ناب اسلامی از طرف دشمنان گفت: امروز دشمن فرهنگ حجاب و عفاف بانوان ما را هدف قرار داده و تلاش دارد حجاب باطنی و عفاف آنها را بگیرد تا خود به خود حجاب ظاهر برچیده شود.

کارشناس سیاسی بسیج شاهرود اظهار کرد: امروز در جامعه ما بسیار می بینیم که جوانان ما به حجاب اهمیت نمی دهند و دلیل آن سست شدن اعتقادات است و این سبب ترویج فرهنگ غربی در جامعه و جلوگیری نکردن از آن و آگاه نکردن جامعه ما نسبت به این خطر بزرگ فرهنگی است.

وی با بیان اینکه فرهنگ و تفکر بسیجی باید وارد میدان شود، اظهار داشت: تفکر بسیجی در راستای روشنگری و ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه و شناساندن آسیب ها به نسل جوان، سدی برابر تهدیدات دشمنان ایجاد کند.

مصطفوی با اشاره به تأکید رهبر انقلاب بر مقوله فرهنگ گفت: نقش بانوان در اثرگذاری فرهنگی بر نسل های آینده بسیار مؤثر است و باید بدانیم که دشمن می خواهد بر شما تأثیر بگذارد تا بتواند بر نسل های آینده اثرگذار باشد و باید مراقب باشید و آگاهی و بصیرت خود را نسبت به دین ارتقا بخشید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها