در مسابقات قهرمانی شین کاراته کشور؛
در مسابقات کشوری سبک شین کاراته تیم سپاه شاهرود به سه مدال برنز دست یافت.
کد خبر: ۸۵۶۳۴۰۰
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۷
سرپرست تیم شین کاراته سپاه شاهرود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به حضور تیم شش نفره شین کاراته سپاه شاهرود در مسابقات کشوری گفت ششمین دوره مسابقات کشوری شین کاراته به میزبانی یزد برگزار شد که تیم سپاه شاهرود در این مسابقات 3 مدال برنز کسب کرد.

مرتضی آشوری افزود: در این مسابقات که به مدت دو روز با حضور 387 هنرجو در رده های سنی نونهالان،نوجوانان،جوانان و بزرگسالان در یزد برگزار شد تیم شش نفره سپاه شاهرود سه مدال برنز کسب کرد.

وی خاطر نشان کرد: در این مسابقات ما یک نفر در رده سنی نونهالان،1نفر در رده سنی نوجوانان،دو نقر در رده سنی جوانان و یک نفر در رده سنی بزرگسالان اعزام نمودیم که محمد غلامی و علی اسدی فر در رده سنی جوانان وزن50- کیلوگرم عنوان سوم مشترک را کسب نمودند و در رده سنی نوجوانان وزن 34- کیلوگرم اسحاق غلامی مقام سوم را کسب نمودند.

رئیس سبک شین کاراته استان سمنان با بیان اینکه سطح مسابقات بسیار بالا بود بیان کرد: با توجه به تعداد کم شرکت کننده ما توانستیم سه مدال کسب نماییم که با توجه به حضور برخی تیم ها با شرکت کننده بالا و کسب نکردن مدال ما موفقیت خوبی بدست آوردیم.

آشوری با تقدیر از همکاری تربیت بدنی سپاه شاهرود و بسیج مساجد و محلات حوزه علی(ع) گفت: حضور این تیم با نام سپاه شاهرود با همکاری عزیزان ما میسر شد که ما تقدیر می کنیم و باید تلاش کنیم از ظرفیت های موجود استفاده و برای رشد ورزش بسیج بکارگیری نماییم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها