50 نفر از دانشجویان رشته های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با بدرقه هیات رئیسه این دانشگاه به اردوی جهادی مناطق محروم شاهرود اعزام شدند.
کد خبر: ۸۵۶۳۳۹۸
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در مراسم اعزام دانشجویان اردوهای جهادی این دانشگاه اظهار داشت: فلسفه این گونه اردوها انتقال و کسب تجربیات خوبی است که در اینگونه اردوها به لحاظ معنوی کسب می شود است.

احمد دزیانیان افزود: تجربیات و رویدادهای موجود در مناطقی که دانشجویان به آنها در قالب اردوهای جهادی اعزام می شوند می تواند سوژه های خوبی برای پایان نامه های دانشجویی باشد و دانشجویان باید این فرصت مهم را غنیمت بشمارند.

وی اردوهای جهادی را نوعی خدمت خالصانه به مردمی در دورافتاده ترین نقاط خواند و اظهار داشت: این حرکت شما باعث می شود تا مردم نقاط محروم بدانند کسانی خالصانه و بدون هیچ چشمداشتی به فکر آنها هستند.

عضو هیات امنای واحدهای دانشگاهی استان سمنان با ارائه پیشنهادی به دانشجویان اعزامی به اردوهای جهادی از آنان خواست تا در مورد روند افزایشی مهاجرت روستائیان به شهرها تحقیقاتی علمی را انجام دهند و آن را به جامعه آکادمیک ارائه نمایند.

در مراسم بدرقه دانشجویان حجت الاسلام احمد نظری مسئول دفتر فرهنگ دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود هم ضمن آرزوی موفقیت برای دانشجویان حرکت گروههای جهادی را به مانند حرکت رزمندگان هشت سال دفاع مقدس دانست و گفت: این فرصت خوبی است که دانشجویان با کارهای سازمانی و در کنار هم بودن بیشتر آشنا شوند و از طرفی خدمتی هم به هموطنان خود نمایند.

یادآور می شود: 17 دانشجوی دختر از رشته های مختلف و 33 دانشجوی پسر از رشته های پزشکی و فنی مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود جهت شرکت در اردوی جهادی و امور فرهنگی و عمرانی به اردوی جهادی مناطق محروم که به همت بسیج دانشجویی این دانشگاه برنامه ریزی شده بود، اعزام شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها