خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان همدان گفت: وحدت در بین همه مسئولان نظام مسئله اساسی کشور در راستای تأمین امنیت پایدار است.
کد خبر: ۸۵۶۳۳۹۷
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، سردار حاجی‌محمد مهدیان‌نسب در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان با تأکید بر اینکه شهرستان تویسرکان برترین شهرستان استان از نظر شاخصه های امنیتی است بیان کرد: برای برقراری نظم و انضباط عمومی 18 اولویت در دستور کار نیروی انتظامی استان وجود دارد که خدمت رسانی صحیح و کامل اولین اولویت این نیرو است.

وی با تقدیر از زحمات مفتح نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی به عنوان چهره‌ای ملی در راستای کمک به نیروی انتظامی استان و شهرستان و همکاری متقابل گفت: وحدت در بین همه مسئولان نظام مسئله اساسی کشور در راستای تأمین امنیت پایدار است.

سرهنگ قاسم قربانی فرمانده اسبق نیروی انتظامی تویسرکان نیز در این مراسم، به برگزاری اولین یادوراه شهدای ناجا در تویسرکان در سال گذشته اشاره کرد و گفت: سعی شده در سایه اجرای قوانین به دنبال افزایش احساس و ارتقاء امنیت عمومی در جامعه باشیم.

وی از کاهش سرقت ها در تویسرکان خبر داد و اظهار کرد: خوشبختانه با افزایش 63 درصدی دستگیری سارقان و کشف انواع سرقت ها در این چند سال اخیر روبرو بودیم که نشان از مبارزه جدی و عزم مستمر مأموران نیروی انتظامی تویسرکان برای برخورد با مجرمان است.

فرمانده اسبق انتظامی تویسرکان از کاهش تلفات جاده ای درون شهری با اشاره به رفتن به سمت نهادین شدن فرهنگ ترافیک در تویسرکان اشاره کرد و افزود: خوشبختانه در سال های اخیر در این رابطه اقدامات مناسبی برای کنترل ترافیک صورت گرفته است.

وی از تعامل خوب مردم تویسرکان با نیروی انتظامی سخن گفت و تصریح کرد: در کشف جرائم و سرقت ها به ویژه در مبارزه با مواد مخدر که از اولویت های نیروی انتظامی شهرستان تویسرکان است تعاملی خوبی بین مردم و نیروی انتظامی وجود دارد.

سرهنگ محمد معصومی فرمانده جدید نیروی انتظامی تویسرکان نیز ابراز امیدواری کرد: نیروی انتظامی بتواند با همکاری سایر دستگاه ها و تعامل تنگاتنگ بین مردم و این نیرو، در راستای ایجاد وحدت بیش از پیش و برقراری نظم و امنیت در جامعه کوشا باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات