خبرهای داغ:
سرهنگ محمد معصومی به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان تویسرکان معرفی شد.
کد خبر: ۸۵۶۳۳۹۵
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، امام جمعه تویسرکان در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان با تشکر از نیروی انتظامی شهرستان گفت : امنیت و آرامش کنونی کشور به قیمت خون های پاک و ریخته شده عزیزان این مرز و بوم است که با تلاش های نیروی انتظامی و حافظان این نظام برقرار شده است.

حجت الاسلام مرتضی موحدی با بیان اینکه در حال حاضر مسئله مهم بسط امنیت و نظم و اجرای قوانین در جامعه است، اظهار کرد: اجرای قوانین و جریمه‌ها ضمن رعایت اخلاق و متانت مأموران نیروی انتظامی و برخورد قاطعانه با مجرمان امنیت اجتماعی را در جامعه گسترش می دهد.

فرماندار تویسرکان نیز در این مراسم با تشکر از زحمات فرمانده اسبق انتظامی تویسرکان گفت: در جامعه ای اگر امنیت باشد توسعه است و اگر امنیت جامعه ای به خطر بیافتد سایر بخش ها نیز دچار آسیب می شوند.

حبیب مومیوند با بیان اینکه سه مسئه امنیت، بهداشت و درمان و نیز آموزش از مسائل اساسی توسعه یافتگی جوامع هستند، اظهار کرد: بی تردید هر دو بخش دیگر تحت الشعاع امنیت هستند و مسائل اجتماعی، سیاسی و فرهنگی در گروه امنیت موجود در جامعه شکل گرفته و رشد می کنند.

وی با اشاره به وحدت موجود در بین مسئولان تویسرکانی افزود: خوشبختانه شهرستان تویسرکان در شاخصه های انتظامی جز برترین شهرستان های استان است.

فرماندار تویسرکان با تأکید بر رعایت قانون در همه بخش های جامعه تأکید کرد: قانون رعایت شود همه سود می برند در غیر این صورت همه ضرر می کنند.

وی ابراز امیدورای کرد: با زحمات و تلاش های نیروی انتظامی بتوان انتخاتبات اواخز سال آینده را در کمال امنیت و با شعور و شعور و نشاط عمومی برگزار کرد.

مومیوند عنوان کرد: قانون مداری و اخلاق مداری از مواردی است که زمینه ساز امنیت پایدار در جامعه هستند

در این مراسم از زحمات «سرهنگ قاسم قربانی» فرمانده سابق نیروی انتظامی شهرستان تویسرکان قدردانی و «سرهنگ محمد معصومی» به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی این شهرستان معرفی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات