رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز تاکید کرد: با نزدیکی به انتخابات پیش رو هیچ یک از ناظران شورای نگهبان نباید با با کاندیداها در ارتباط باشند.
کد خبر: ۸۵۶۳۳۸۰
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام محمدحسین روحی یزدی در همایش ناظران شورای نگهبان استان البرز که عصر امروز با حضور آیت الله سید محمدرضا مدرسی عضو فقهای شورای نگهبان در تالار شهیدان نژاد فلاح برگزار شد، گفت: در هفتم اسفند ماه جاری دو انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را در پیش رو داریم و با توجه به اینکه همزمانی این دو انتخابات مهم در طول عمر جمهوری اسلامی بی سابقه بوده است فضای انتخابات از اهمیت ویژه ای برخوردار خواهد بود.

وی ادامه داد: از همکاران نظارتی تقاضا می شود همکاری لازم را با هیئت های استانی، شهرستانی و بخش ها داشته باشند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز اعلام کرد: افرادی که می خواهد کرسی های مجلس شورای اسلامی و فضای مجلس خبرگان را در دست بگیرند آرام ننشته اند و جلسات متعددی را در بین خود برگزار کرده اند از این رو ما باید به وظیفه نظارتی خود در چارچوب قانون عمل کنیم.

حجت الاسلام روحی یزدی اظهار داشت: یک نظارت کامل، صحیح و جامع زمانی محقق می شود که تمامی ناظران شورای نگهبان در این مسیر همراه باشند.

وی در پایان تاکید کرد: ناظران نباید با کاندیداها در ارتباط باشند و اگر این امر رخ دهد برای اینکه رفتار خیل عظیم نظارت از هرگونه اتهامی به دور باشد رابطه کاری با این افراد قطع خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها