شرکت فنلاندی اوتوتک قرارداد ساخت کارخانه تولید گندله سنگ آهن در ایران به ارزش ۴۵ میلیون یورو را به دست آورد.
کد خبر: ۸۵۶۳۳۰۷
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، به نقل از پایگاه خبری نزدک، شرکت فنلاندی اوتوتک، موفق شد یک قرارداد ساخت کارخانه فرآوری سنگ آهن در ایران را به دست آورد.

بر اساس این قرارداد، شرکت اوتوتک فن آوری مورد نیاز برای فرآوری سنگ آهن را در اختیار کارخانه جدید شرکت مجتمع فولاد خراسان ایران قرار خواهد داد.

ارزش قرارداد شرکت اوتوتک با شرکت بین المللی مهندسی ایران 45 میلیون یورو است که حدود 10 میلیون یورو از آن در سه ماهه سوم سال 2015، ثبت خواهد شد.

ظرفیت سالیانه این کارخانه 2.5 میلیون گندله سنگ آهن خواهد بود. انتظار می رود این کارخانه در سال 2017 به بهره برداری برسد.

تعهدات اوتوتک در قالب این قرارداد شامل ساخت یک کارخانه کامل فرآوری سنگ آهن و کل زنجیره تولید از تست مواد خام گرفته تا توسعه فرآوری و کنسانتره سازی و آب زدایی است. به علاوه، اوتوتک خدمات پایه ای مهندسی، عرضه تجهیزات کلیدی فرآوری و خدمات مشاوره ساخت و بهره برداری را نیز انجام خواهد داد.

کاله هرکی، رئیس بخش فرآورری مواد معدنی شرکت اوتوتک گفت: «این سفارش یک گام مهم دیگر از سوی اوتوتک برای توسعه سریع صنعت سنگ آهن و فولاد ایران است. فن آوری و تجهیزات ما به شکل گسترده ای در زمینه فرآوری سنگ آهن در تمام کشورهای جهان مورد استفاده قرار می گیرد. مشتریان در ایران و دیگر کشورها خواستار افزایش بهره وری با حداقل هزینه مالکیت هستند و این  فرصت های بیشتری را برای راه حل های تضمین شده ارائه شده از سوی اوتوتک ایجاد می کند.»

ارسال نظرات