مدیرکل بانک مهر اقتصاد استان یزد عنوان کرد

پرداخت ۲۰ میلیارد تومان تسهیلات در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی در یزد

مدیرکل بانک مهر اقتصاد استان یزد با اشاره به‌فعالیت ۱۶ شعبه این بانک در استان یزد، گفت: ۲۰ میلیارد تومان تسهیلات در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی در یزد پرداخت شد.
کد خبر: ۸۵۶۳۲۹۳
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: ایوب تابانی صبح امروز در دیدار با امام جمعه یزد اظهار داشت: بانک مهر اقتصاد در سال 1372 با افتتاح یک شعبه در تهران آغاز به کار کرد و در حال حاضر نزدیک 800 شعبه در سراسر شعبه و 16 شبعه در استان یزد دارد که هفت شعبه در شهر یزد و 9 شعبه در شهرستان‌های استان است.

مدیرکل بانک مهر اقتصاد استان یزد خاطرنشان کرد: از لحاظ وضعیت بانکی با توجه به نیروهای جوانی که داریم، از لحاظ حجم منابع، رتبه چهارم بین بانک‌های استان یزد را داریم.

وی در رابطه با بحث بانکداری اسلامی، گفت: بانک مهر اقتصاد در این زمینه به صورت جدی ورود پیدا کرده و آموزش‌های خوبی را در این زمینه وارد کرده و تمام کارکنان بحث اخلاق و احکام بانک‌داری اسلامی را جزء دروس خود دارند.

تابانی تصریح کرد: بین سال‌های 86 تا 89، سودی که بانک کسب کرده بود بیشتر از سودی بود که به مشتریان داده بود و در پایان سال تمام این سود محاسبه شد و در سال 90 مبلغ 204 میلیارد تومان در کل کشور به حساب مشتریان واریز شد.

مدیرکل بانک مهر اقتصاد استان یزد افزود: سال گذشته چیزی حدود 10 میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه در قالب تسهیلات تکمیلی و اقتصاد مقاومتی به متقاضیان پرداخت کردیم.

وی بیان کرد: امسال این میزان کم شده ولی در مجموع چیزی حدود 20 میلیارد تومان تسهیلات قرض‌‌الحسنه و عقود 16 درصد در زمینه اقتصاد مقاومتی پرداخت کردیم.

تابانی افزود: در رابطه با وضعیت ضامن، کاری که در مجموعه بانک مهر اقتصاد انجام می‌دهیم، توضیحات لازم به ضامن بیان می‌شود، علاوه بر آن تا آنجایی که امکان داشته باشد با ضامن همکاری می‌کنیم که بتواند بدون مشکل بدهی را رفع کنند.

مدیرکل بانک مهر اقتصاد استان یزد با تاکید بر اینکه تاکنون اقداماتی در زمینه پرداخت وام ضروری به افرادی که نیاز ضروری و فوری به پول دارند، انجام شده، گفت: مجموعه بانک مهر اقتصاد تا جایی که توانایی داشته باشد، نسبت به حمایت از افراد بی‌بضاعت اقدام می‌کند.

 

ارسال نظرات