به منظور برگزاری با شکوه تر برنامه های گرامی داشت هفته دفاع مقدس پاسداران سپاه کربلای مازندران خود را برای رژه آغازین روز این مناسبت آماده می کنند.
کد خبر: ۸۵۶۳۲۵۹
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۲



خبرگزاری بسیج مازندران، با مشخص شدن مسئولیت اجرای امسال برنامه های هفته دفاع مقدس در مازندران سپاه کربلای مازندران با تمهیدات ویژه خود را برای برگزاری مراسمی شایسته آماده کرده است.

در همین راستا علی رغم همکاری سایر نیروهای نظامی و انتظامی استان، مهیا شدن برای رژه نیروهای مسلح در سپاه کربلا از شور و نشاط ویژه ای در بین پاسداران و بسیجیان ولایتمدارانقلاب اسلامی مازندران برخوردار می باشد.

این شور و نشاط به گونه ای است که پاسداران سپاه کربلا از صبحگاهان با حضور در میادین تمرین علاقمندی خاص خود را در برپایی رژه ای منظم اعلام می کنند .

اجرای حرکات منظم دست و پا با سلاح و بی سلاح، همخوانی با نواهای انقلابی و همنوایی با مارش نظامی، از جمله برنامه تمرینی پاسداران می باشد.

31 شهریور یاد آور هجوم دژخیمان بعث عراق در سال 1359 با پشتیبانی بالغ بر 130 کشور سر سپرده استکبار جهانی (آمریکای جهانخوار) به میهن اسلامی ما و سالروزآغاز جنگ تحمیلی 8 ساله بر ایران است که هر ساله به یاد رشادت ها و جانفشانی رزمندگان، شهدا و ملت غیور و مبارز ایران اسلامی در ناکام گذاشتن دشمن جهانی، و یاد آوری، ایمان، تبعیت از ولایت، اتحاد، همدلی، همنوعی و همزبانی دوران خلوص، که رمز پیروزی بود این ایام گرامی داشته می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها