نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: یکی از بهترین ویژگی های مومنین اخلاص در عمل است و رسالت شجره طیبه صالحین تربیت جوانان با اخلاص است.
کد خبر: ۸۵۶۳۲۵۴
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حجت الاسلام سید محمد حسینی شاهرودی در دیدار جمعی از سرمربیان شجره طیبه صالحین استان گفت: کاری که با اخلاص آغاز شود هم در دنیا و هم در آخرت ماندگار خواهد بود.

وی افزود: شهدا با فدا کردن جان خود در راه ایجاد امنیت و آزادی میهن اسلامی به ما درس اخلاص در اعمال را دادند.

نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به رسالت بزرگ سازمان بسیج و شجره طیبه صالحین در تمام عرصه ها گفت: سازمان بسیج از این حیث که یک نهاد مردمی است و در تمام عرصه های جامعه دخالت دارد و در تربیت افراد با ایمان و اخلاص نیز شجره طیبه صالحین رسالت بزرگی را عهده دار است باید توجه ویژه ای به این نهاد مقدس شود.

وی با تاکید بر اینکه دشمن از تمام ظرفیت های موجود استفاده خواهد کرد گفت: دشمنان نظام مقدس اسلامی در صدد ضربه زدن به قشر جوان در مباحث تربیتی هستند که شما سر مربیان شجره طیبه صالحین با رسالت بزرگی که بر عهده دارید باید علاوه بر برهم زدن نقشه های شوم آنان جوانان شایسته و با اخلاصی را برای حضور در سمت های جامعه تربیت نمایید.

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: آمریکا با طرح ریزی نقشه شوم جنگ تمدنها در پی اختلاف افکنی در بین کشور ها بود که متاسفانه تا حدودی موفق به این کار گشت و اکنون نیز با طرح ریزی نقشه شوم جنگ بین مذاهب(درون تمدنها) در پی اختلاف افکنی در بین مذاهب شیعه و سنی است که با آگاهی مردم مسلمان نقشه شوم دشمنان برملا خواهد شد.

حسینی شاهرودی در پایان با اشاره به بحث اقتصاد مقاومتی افزود: اقتصاد مقاومتی در مرحله اول به بحث تولید در داخل برمیگردد و باید بتوانیم تولیدات داخلی را به بهترین کیفیت برسانیم و در مرحله بعد استفاده از کالا های داخلی و اهمیت دادن به تولیدات داخل برای افزایش توان اقتصاد مقاومتی است.

ارسال نظرات