خبرهای داغ:
وحدت به معنی این است که همه دشمن اصلی را بشناسند و برای رسیدن به اهداف اساسی و آرمانی در کنار هم حرکت کنند و هرگاه اختلاف پیش آمد حرف آخر را رهبر که فقیه جامع الشرایط، عادل و مجتهد بزند.
کد خبر: ۸۵۶۳۲۴۸
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، مراسم یادمان شهدای دولت با حضور پایوران ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس و سایر مسئولین شهرستان طبس در هیئت ابوالفضلی این شهرستان برگزار شد.


حجت الاسلام نوروزی نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی طبس در این مراسم با اشاره به ویژگی های شخصیتی و خاستگاه اجتماعی شهید رجایی گفت: امانت داری، ساده زیستی، خدمت به مردم، حفظ وحدت و همدلی و زنده نگه داشتن یاد شهیدان و توجه به ایثارگران از ویژگی های لازم برای دولتمردان است.

وی وحدت و همدلی را با یکی شدن افکار و عقاید متفاوت دانست و افزود: وجود افکار و عقاید گوناگون موجب رشد و توسعه جوامع می شود.

نوروزی ادامه داد: وحدت به معنی این است که همه دشمن اصلی را بشناسند و برای رسیدن به اهداف اساسی و آرمانی در کنار هم حرکت کنند و هرگاه اختلاف پیش آمد حرف آخر را رهبر که فقیه جامع الشرایط، عادل و مجتهد است بزند.

گفتنی است، قرائت قرآن، گرامیداشت یاد و نام شهیدان رجایی و باهنر، سینه زنی و سخنرانی از برنامه های اجرا شده در یادمان شهدای دولت بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها