در راستای تغییرات ساختاری ستاد وزارت نفت، دو معاونت پژوهش و فن‌آوری و مهندسی وزارت نفت هم با هم ادغام خواهند شد و محمدرضا مقدم معاون پژوهشی فعلی وزارت نفت مسئولیت این معاونت را بر عهده خواهد گرفت.
کد خبر: ۸۵۶۳۲۲۰
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۸


به گزارش خبرگزاری بسیج، با توجه به قانون جدید وظایف و اختیارات وزارت نفت که چند سال پیش تصویب و ابلاغ شد و همچنین اسنامه شرکت ملی نفت ایران که در کمیسیون انرژی مجلس تدوین شد، وزیر نفت قصد دارد تغییرات ستادی در وزارت نفت را در آینده نزدیک ابلاغ کند و از مدیران مربوطه خواسته است ساختار جدید وزارت نفت را تا 15 شهریور ماه سال جاری در اختیار وی قرار دهند.

بر این اساس، همانطور که در گزارش‌های قبلی فارس اشاره شد، از سمت‌های مدیریتی ستادی وزارت نفت 40 سمت کاسته خواهد شد. در عین تعداد نیروهای ستادی وزارت نفت نیز به کمتر از نصف کاهش خواهد یافت.

در عین حال دو معاونت پژوهش و فن‌آوری و مهندسی وزارت نفت هم با هم ادغام خواهند شد و محمدرضا مقدم معاون پژوهشی فعلی وزارت نفت مسئولیت این معاونت را بر عهده خواهد گرفت.

سید عماد حسینی معاون مهندسی وزیر نفت و سید علی ادیانی رئیس حسابرسی کل و امور مجامع وزارت نفت که سابقه نمایندگی مجلس را دارند، پیش از این سمت‌های خود استعفا داده‌اند و برای انتخابات مجلس آماده می‌شوند.

علاوه بر بعضی مدیران که به سن بازنشستگی نزدیک می‌شوند، بعضی دیگر از مدیران ارشد وزارت نفت تمایل خود را به خروج از وزارت نفت اعلام کرده‌اند، اما هنوز درباره آنها تصمیم‌گیری نشده است.

ارسال نظرات