خبرهای داغ:

امروزه جمهوری اسلامی ایران قدرتی موثر، راهبردی و بین المللی است

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه دشمنی استکبار جهانی با انقلاب اسلامی نسبت به گذشته بیشترشده است، گفت: امروزه جمهوری اسلامی ایران به یک قدرت موثر، راهبردی و بین المللی تبدیل شده است.
کد خبر: ۸۵۶۳۱۸۱
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی سردار یدالله جوانی شب گذشته در هیئت عاشقان ولایت ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند در جمع ارکان شجره طیبه صالحین و هادیان سیاسی این ناحیه اظهارداشت: امروز شما بسیجیان وظیفه و رسالت سنگینی برای دفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی و دشمن شناسی بر عهده دارید.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: دشمن با پیروزی انقلاب اسلامی تصور می کرد با به راه انداختن جنگ تحمیلی، ترور و دیگر اقدامات می تواند انقلاب اسلامی را ساقط کند که به برکت جانفشانی های رزمندگان، نثار خون شهدا و رهبری امام خمینی(ره) و بعد ایشان امام خامنه ای(حفظه الله) امروز جمهوری اسلامی ایران به یک قدرت موثر، راهبردی و بین المللی تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه ناتوانی و عقب نشینی دشمن در قبال ایران به این معنا نیست که دشمنی دشمن کم شده است، عنوان کرد: این دشمنی نسبت به گذشته بیشتر هم شدهاست برای همین باید هوشیارانه در برابر شیطنت های دشمن عمل کنیم.

جوانی با تاکید براینکه کسانی که در عرصه انقلاب پا گذاشته اند بنا به یک تکلیف وارد عرصه شدند، ادامه داد: آنها هر آنچه که انجام دادند به عنوان یک تکلیف و وظیفه بود و بر اساس مبانی و انگیزه هایی که انقلاب شکل گرفت و از این به بعد نیز باید همین گونه باشد.

وی به زمان بنی صدر، جنگ هشت ساله دفاع مقدس، ترورها، دوم خرداد و فتنه 88 در کشور اشاره کرد و یادآور شد: بیشترین توده مردم و ولایت مداران در آن زمان وظیفه خود را به خوبی انجام دادند و عنایت الهی سبب پیروزی بر دشمن درون و بیرون شد.

مشاور نمایندگی ولی فقیه در سپاه کشور افزود: انقلاب اسلامی یک دشمن سر سخت بیرونی مانند آمریکا، انگلیس، رژیم صهیونیستی ، اروپا و آل سعود دارد که در طی این سالهای از هیچ دشمنی علیه انقلاب اسلامی دریغ نکردند وحیات و استمرار حیات انقلاب اسلامی را نمی خواهند.

وی با بیان اینکه با برکت انقلاب اسلامی ظرفیت های مسلمانان در طی 36سال از این انقلاب آشکار شده است، ادامه داد: برای همین غرب ادامه حرکت ایران را با موانع جدی جلوگیری می کند.

جوانی با بیان اینکه ایران در قبل از انقلاب به عنوان یک کشور جهان سومی به شمار می آمد، عنوان کرد: دشمن وقتی دید نمی تواند در مقابل ایران اسلامی مقابله کند؛ جنگ و ترور علیه انقلاب به راه انداختند که تاکنون توانسته ایم بسیاری از موانع عبور کنیم.

وی ادامه داد: امروز دشمنان مجبور هستند دانش ما را بپذیرند و انچه که برای غرب مهم است نفوذ ایران در منطقه می باشد. امروز دشمن از بیداری اسلامی و شکل گیری مقاومت در منطقه هراس و به شدت نگران است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار