معاون فرماندار شهرستان میامی با تأكيد بر نقش خانواده ها در عدم گرایش جوانان به اعتیاد گفت:‌ اعتیاد؛ دشمن اقتصاد، ایمان، فرهنگ و نهاد خانواده و جامعه است.
کد خبر: ۸۵۶۳۱۵۹
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میامی، علیرضا آشوری در کمیته فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان میامی در محل فرمانداری، با بیان اینکه دشمنان درصدد ضربه زدن به انقلاب اسلامی بوده و با هر ترفند و دسیسه ای وارد میدان شده اند، افزود: مبتلا کردن خانواده ها به ویژه جوانان به مواد مخدر از دسیسه های دشمنان است تا به آن‌ها ضربه وارد سازند.

وی گفت: نقش خانواده ها در عدم گرایش جوانان به اعتیاد و پیشگیری از آسیب های اجتماعی فرزندانشان بسیار مهم است و مسئولان فرهنگی با جدیت، آگاه سازی و اطلاع رسانی در مدارس، دانشگاه ها و خانواده ها را پیگیری کنند.

معاون فرماندار شهرستان میامی اعتیاد را دشمن اقتصاد، ایمان، فرهنگ و نهاد خانواده و جامعه دانست و گفت: هر دستگاه به تناسب پتانسیل و ظرفیتی که دارد در زمینه های مهار موادمخدر و اطلاع رسانی از آسیب های آن اقدام کند.

مجری برنامه‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این نشست تکیه بر ورزش های قهرمانی را در راستای جلوگیری از بروز آسیب های اجتماعی از قبیل اعتیاد مورد تاکید قرار داد و گفت: زبان هنر بهترین وسیله انتقال فرهنگ است وجامعه ما امروز زبان هنر را بهتر از هر زبان دیگری می پسندد.

رضا مهدیان با اشاره به اینکه اجرای برنامه‌های فرهنگی در راستای شناساندن آسیب های اجتماعی از قبیل مواد مخدر مورد توجه مسئولان است، گفت: رویکرد اجتماعی اولویت برنامه های فرهنگی در شهرستان میامی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها