مسئول عقیدتی،سیاسی حوزه مقداد کالپوش گفت: در حال حاضر برنامه های ماهواره ای اوقات فراغت برخی خانواده ها را مدیریت می كند كه این موضوع در گسترش آسیب های اجتماعی و فرهنگی نقش مهمی دارد.
کد خبر: ۸۵۶۳۱۵۱
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میامی، حجت الاسلام رستمی در نشست بصیرتی افراد شرکت کننده دوره تکمیلی بسیج حوزه مقداد کالپوش با اشاره به برخی آسیب های ناشی از ماهواره در جامعه، گفت: سست شدن بنیان خانواده، از بین رفتن اعتقادات مذهبی، افزایش طلاق، افزایش اختلافات خانوادگی، ترویج فساد و خشونت، اشاعه بدحجابی، تضعیف فرهنگ و اعتقادات ملی، برجسته سازی برخی مسائل و خرافه گرایی از جمله آسیب های ماهواره است.

وی افزود: متأسفانه در حال حاضر برنامه های ماهواره ای اوقات فراغت برخی خانواده ها را مدیریت می كند كه این موضوع در گسترش آسیب های اجتماعی و فرهنگی نقش مهمی دارد.

مسئول عقیدتی، سیاسی حوزه مقداد کالپوش تصریح کرد: تأثیر برنامه های ماهواره ای بر روی فرزندان خانواده‌ها یا همین نوجوانان و جوانان بیشتر است، به طوری که این گروه زمان بیشتری را صرف تماشای برنامه‌های ماهواره ای می کنند.

رستمی خاطرنشان کرد: این برنامه ها ارزش ها، باورها، تصورات، انتظارات و جهت گیری های ارزشی متفاوتی را تبلیغ و عرضه می کنند که باعث می شود به مرور زمان فاصله روانی بین والدین و فرزندان بیشتر و بیشتر شود و در نهایت جدایی میان آنها رخ دهد.

وی با اشاره به اینكه مخالفان نظام جمهوری اسلامی با روش های مختلف سعی در خدشه دار و سست كردن بنیان جامعه دارند، افزود: فعالان شبکه های ماهواره ای با ساخت برنامه های ویژه زمینه های اعتقادی خانواده ها را هدف می گیرند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها