خبرهای داغ:
اردوهای جهادی بسیج دانش آموزی حوزه کوثر در قالب طرح هجرت 3 مرمت و بهسازی و زیباسازی مدارس با حضور دانش آموزان بسیجی دختر در حال انجام است.
کد خبر: ۸۵۶۳۱۲۵
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰
مسئول حوزه بسیج دانش آموزی کوثر شاهرود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با بیان اینکه اردوهای جهادی طرح هجرت 3 با حضور دانش آموزان دختر در حال برگزاری است اظهار کرد: در این اردوهای ده روز دانش آموزان اقدام به رنگ آمیزی و طراحی و نقاشی مدارس می پردازند.

معصومه صفری افزود: شرکت کنندگان علاوه بر بهسازی و زیباسازی مدارس در برنامه های فرهنگی چون حلقه صالحین،برگزاری جشن به مناسبت های مختلف و دیدار با خانواده شهدا نیز شرکت می کنند.


وی تصریح کرد: اردوهای جهادی با استقبال خوب دانش آموزان از ابتدای تابستان آغاز شده و تا اول مهر ماه ادامه دارد و تاکنون مدارس میعاد،آزاده،شاهد و گوهر شاد زیباسازی و بهسازی شده است.


صفری با بیان اینکه برگزاری این برنامه ها در قالب اردوهای جهادی در انس و مودت دانش آموزان و همچنین ایجاد حس نوع دوستی و کمک به دیگران نقش دارد بیان کرد: حضور دانش آموزان در طرح هجرت 3 سبب می شود آنها با مشکلات مدارس خود آشنا شوند و در طول سال تحصیلی با توجه به خدماتی که انجام داده اند مُبلغی برای حفظ اموال مدرسه می شوند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها