مسئول هنرهای نمایشی حوزه هنری یزد خبر داد

اجرای آثار هنرمندان یزدی در جشنواره منطقه‌ای تئاتر «سوره ماه»

مسئول هنرهای نمایشی حوزه هنری یزد گفت: نمایش‌های «هولوگرام تنهایی» و «کمد دیواری» از یزد در جشنواره منطقه 2 بیست و چهارمین جشنواره سراسری تئاتر سوره ماه در بیرجند به روی صحنه رفتند.
کد خبر: ۸۵۶۳۰۷۹
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان یزد: علی جاور اظهار داشت: استان یزد با دو نمایش «هولوگرام تنهایی» نوشته وحید آبرود و کارگردانی پاشا بدرود و «کمد دیواری» به نویسندگی کیوان میرمحمدی و کارگردانی حسام افروز در جشنواره منطقه 2 بیست و چهارمین جشنواره سراسری تئاتر سوره ماه در بیرجند حضور دارد.

وی با اشاره به اجرای موفق این دو اثر در این رویداد هنری بیان کرد: این دو نمایش هر کدام به مدت 45 دقیقه اجرا شد و جلسه نقد و بررسی این آثار از ساعت 13 امروز با حضور مصطفی محمودی، منتقد تئاتر و جمعی از هنرمندان در سالن گلبانگ برگزار خواهد شد.

مسئول هنرهای نمایشی حوزه هنری یزد با اشاره به سطح کیفی آثار اجرا شده در این رویداد نمایشی اظهار داشت: هر چند کیفیت بعضی از آثار اجرایی خوب و برخی نیز متوسط بود، اما امیدوارم نمایندگان استان بتوانند در آیین اختتامیه خوش بدرخشند و نماینده شایسته‌ای برای یزد باشند.

به گزارش بسیج، جشنواره منطقه دو تئاتر سوره ماه با حضور 10 گروه نمایشی از استان‌های یزد، مازندران، گلستان، هرمزگان، خراسان رضوی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی از 7 تا 9 شهریور ماه در بیرجند در حال برگزاری است.

مراسم اختتامیه این جشنواره هم‌اکنون در سالن علامه فرزان بیرجند در حال برگزاری است.

 

ارسال نظرات