حضور ۲۵۰۰ ورزشکار در المپیاد ورزشی خواهران و برادران بسیجی در زنجان

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: خوشبختانه بسیج در عرصه ورزش فعالیت‌های ارزشمندی ارائه کرده است و حضور ۲ هزار و ۵۰۰ ورزشکار در المپیاد ورزشی خواهران و برادران بسیجی در زنجان مهر تاییدی بر این مطلب است.
کد خبر: ۸۵۶۲۸۶۰
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۴
سردار جهانبخش کرمی شامگاه دوشنبه در مراسم افتتاحیه المپیاد فرهنگی ورزشی پایگاه‌های استعدادیابی بسیج اظهار داشت: هدف از برگزاری المپیاد ورزشی ایجاد نشاط در بین بسیجیان است.

وی با اشاره به حضور ۲ هزار و ۵۰۰ ورزشکار در قالب المپیاد فرهنگی ورزشی پایگاه‌های استعدادیابی بسیج خواهران و برادران کشور در زنجان تصریح کرد: این ورزشکاران از رشته‌های مختلف ورزشی و از سراسر کشور در این مراسم حضور پیدا کرده‌اند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان سلامتی و تندرستی جسم را یکی از مزایای ارزشمند ورزش عنوان کرد و افزود: خوشبختانه در بسیج به ورزش توجه بسیاری شده است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه امروز شاهد شکوفایی و موفقیت بسیج در عرصه‌های مختلف هستیم، بیان کرد: خوشبختانه هم اکنون بسیج در زمینه‌‎های مختلف فعالیت موفقی دارد و امروز در زمینه ورزش نیز به الگو تبدیل شده است.

آیت‌الله خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان نیز در این مراسم با تاکید بر اینکه باید رفتار و منش ورزشکاری در جامعه تقویت شود، تصریح کرد: تحصیل، تهذیب و ورزش از تاکیدات مقام معظم رهبری به جوانان است.

وی به آموزش دانش‌آموزان به رفتار ورزشکاری گفت: دانش‌آموزان آینده‌سازان کشور هستند و باید فرهنگ ایثار و شهادت در بین آنها ترویج پیدا کند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس بیان کرد: رزمندگان و شهدای هشت سال دفاع مقدس افتخار نظام جمهوری اسلامی هستند و موفقیت امروز کشور مرهون و مدیون دلاوری‌ها و خون شهدا هستیم و باید از آن پاسداری کنیم.

وی با بیان اینکه امروز ثمره خون شهدای گرانقدر به بار نشسته و ایران به کشوری مستقل و قدرتمند تبدیل شده است، گفت: شهدا برای دفاع از نظام و اسلام و کشور زحمات زیادی را متحمل شده‌اند و نباید این زحمات از خاطره‌ها پاک شود.
ارسال نظرات