مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه ناحيه همدان گفت: كار در بسيج و حوزه‌هاي مقاومت بدون ايثار و اخلاص امكان پذير نيست.
کد خبر: ۸۵۶۲۸۳۱
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۲

محمود قرباني در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري بسيج در همدان از آغاز طرح نظارت ستادی سال 94 از حوزه‌هاي مقاومت بسيج شهرستان همدان به همراه مديران نمايندگي ولي فقيه در سپاه ناحيه همدان خبر داد و اظهار داشت: كار در بسيج و حوزه‌هاي مقاومت بدون ايثار و اخلاص امكان پذير نيست.

وی با اشاره به سختي كار و فعاليت در حوزه‌هاي مقاومت و پايگاه‌هاي بسيج گفت: اين عرصه،عرصه سختي است و مي‌طلبد كه فرد از نظر اخلاص و از خود گذشتگي در سطح مطلوبي قرار گرفته باشد.

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه ناحيه همدان با تأكيد بر اجراي برنامه‌هاي ابلاغي از طرف سازمان بسيج افزود: باید صرفه‌جويي در هزينه‌كرد در حوزه‌ها و استفاده از نيروهای با استعداد در حوزه‌ها و پايگاه‌ها همواره مدنظر قرار گیرد.

وی هدف از اين نظارت را انسجام دادن به كارهاي حوزه‌ها و ايجاد نظم و هماهنگي در پيشبرد برنامه‌هاي ابلاغي و اهداف متعالي بسيج در كلام مقام معظم رهبري عنوان کرد.

قرباني در پايان ضمن مثبت ارزيابي كردن اين اقدام گفت: برخورد نزديك و چهره به چهره با كاركنان حوزه‌ها، به ویژه بسيجيان باعث دلگرمي آنها در كار و فعاليت می‌شود و آنها با انگيزه بيشتري برنامه ها و كارها را دنبال مي‌كنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات