نشست هم اندیشی اعضاء بسیج جامعه پزشکان با فرمانده سپاه شهرستان خوی در مرکز شبکه بهداشت و درمان شهرستان خوی صورت گرفت.
کد خبر: ۸۵۶۲۸۳۰
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۱
به گزارش خبرگزاري بسيج آذربایجان غربی، فرمانده سپاه شهرستان خوی در این نشست، از تلاش ها و خدمات ‏خالصانه پرسنل بسیج جامعه پزشکی ‏در راه خدمت رسانی، محرومیت زدایی، مردم یاری ‏در شهرستان خوی تقدیر کرد.‏

سرهنگ پاسدار محمدباقر علائی در این دیدار درباره سازماندهی تیمهای بسیج جامعه پزشکی برای اعزام به مناطق محروم و مرزی شهرستان خوی تاکید کرد و گفت: ماموریت بسیج جامعه پزشکی ارتقای سطح سلامت در مناطق محروم ومرزی می باشد و اعضای بسیج جامعه پزشکی به مناطق محروم استان اعزام می شوند تا با ارائه خدمات درمانی مرهم زخمی برای نیازمندان باشند.

جت الاسلام محمدرستمی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان خوی نیز در ادامه این نشست گفت: فضای خدمتگزاری باید همراه با اخلاق و متکی بر فرهنگ بسیجی باشد و این فضا باید توسط این جمع فهیم و فرهیخته گسترش یابد.

وي در ادامه خاطر نشان كرد: اخلاق پزشکی یکی از مباحثی است که در کیفیت ارائه خدمات، آموزش و پژوهش تأثیر‌گذار است و چون موضوع بااهمیتی است باید به آن توجه شود و برای گسترش آن تلاش کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان خوی افزود: پزشک بايد از همه توان فکري و عملي خود براي درمان بيمار بهره گيرد. پزشک باتقوا، کسي است که در صرف وقت براي تشخيص بيماري، تجويز دارو و نحوه ي درمان، در تمام مراحل درمان، تنها صلاح بيمار را در نظر بگيرد.

دکتر منصور محمودزاده مدیر شبکه بهداشت و درمان گفت: پزشکان متعهد ما با وجود تمام کاستی ها و فراز و نشیبهای سخت، همچنان صادقانه و استوار در راه خدمت افتخارآمیز به این مردم محروم قدم بر میدارند و وظایف ذاتی خود را به نحو احسن انجام می دهند و این امر مایه بسی افتخار برای بسیج جامعه پزشکی ما می باشد.

دكتر محمودزاده گفت: در راستای محرومیت زدایی و کمک به افراد نیازمند و محروم، با برنامه‌ریزی و تعامل، اعضای بسیج جامعه پزشکی برنامه ویزیت رایگان را در مناطق محروم این شهرستان درمناسبتهای مختلف اجرا می‌کند.

در این هم اندیشی همچنین چگونگی شناسایی فرصت‌ها و تهدیدات و نیز راهکارهایی در جهت رفع مشکلات مربوطه توسط ‏اعضای بسیج جامعه پزشکی بیان شد .

در پايان مراسم از تعدادی از پزشکان بسیجی فعال در زمینه محرومیت زدایی تجليل شد.

ارسال نظرات