بسیج فرهنگیان سپاه مهاباد به منظور احیاء فرهنگ نماز و نمازخوانی در بین قشر فرهنگی و دانش آموزان شورای بسیج قشر فرهنگی در محل اتاق مدیر آموزش و پرورش شهرستان مهاباد تشکیل جلسه داد.
کد خبر: ۸۵۶۲۸۱۷
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در این جلسه سیامند قادری مدیر آموزش و پرورش شهرستان مهاباد و رییس جلسه شورای بسیج قشر در سخنانی به لزوم احیاء فرهنگ نماز و نمازخوانی در جامعه به ویژه در بین دانش آموزان تأکید کرد.وی گفت:اگر می خواهیم فرزندان ما از یک زندگی سالم برخوردار باشند و در مقابل آفات موجود در جامعه مصون بمانند بایستی با فرهنگ نماز و نمازخوانی آشنا شوند.

وی افزود: در جامعه ای که فرهنگ نماز در آن جاری و ساری است جامعه ای سالم ،با نشاط،پویا و روبه جلو و همواره آماده هرگونه مقابله با توطئه دشمنان است.در ادامه جلسه ، مشکلات و موانع موجود در مدارس برای برپایی نمازهای جماعت توسط اعضاء جلسه بیان شد و راهکارهایی نیز جهت برون رفت از این مشکلات ارائه شد.

شرکت دادن دانش آموزان در نمازهای جماعت مساجد نزدیک مدرسه،دعوت از همسایگان مدارس جهت شرکت در نمازهای جماعت مدرسه،ترمیم و مرمت وضوخانه های مدارس،زیباسازی نمازخانه های مدارس،هماهنگی آموزش و پرورش با مرکز بزگ اسلامی برای سازماندهی روحانیون مرکز بزرگ اسلامی جهت اقامه نماز جماعت مدارس و .... از راهکارهایی ارائه شده توسط اعضای محترم جلسه بود.

ارسال نظرات