خبرهای داغ:
مسئول روابط عمومی سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان خبر داد
مسئول روابط عمومی سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان از کسب تندیس بلورین توسط گروه تلویزیونی سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان در نخستین جشنواره تولیدات گروه‌های تلویزیونی و رادیویی سپاه خبر داد.
کد خبر: ۸۵۶۲۸۰۲
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۴

علی‌اکبر کریم‌پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: از سال 91 برنامه تشکیل گروه‌های تلویزیونی سپاه‌های استانی توسط معاونت روابط عمومی و انتشارات کل سپاه به استان‌ها ابلاغ و اجرایی شد.

وی افزود: این امر با توجه به اهمیت تقویت و گسترش اقدامات رسانه‌ای و تحکیم پایگاه مردمی در جامعه و بهره‌گیری بهینه از ظرفیت رسانه‌های استانی به ویژه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در مرکز استان‌ها صورت گرفت.

مسئول روابط عمومی سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان نیز در راستای تحقق این گروه تلویزیونی طی چندین جلسه هماهنگی با مدیرکل صداوسیمای مرکز همدان در این زمینه اقدام کرده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر گروه تلویزیونی سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان در راستای ترویج فرهنگ معنوی و شهادت‌طلبی در طول هفته به مدت 15 دقیقه به‌صورت مستمر برنامه‌های سپاه و بسیج را از صدا وسیمای مرکز همدان در حال پخش دارد.

کریم‌پور اضافه کرد: گروه تلویزیونی سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان از بدو تأسیس بیش از 300 دقیقه برنامه از جمله مستند گزارشی، تیزر، نماهنگ و کلیپ تولید کرده که این برنامه‌ها هر هفته روزهای شنبه قبل از نماز مغرب و عشا از صداوسیمای مرکز همدان پخش می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره تولیدات گروه‌های تلویزیونی و رادیویی سپاه در چهارم شهریور ماه امسال با حضور آیت‌الله سعیدی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران، سردار شریف مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران و نمایندگان 30 گروه تلویزیونی و رادیویی سپاه از سراسر کشور تصریح کرد: در این جشنواره گروه تلویزیونی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان موفق به کسب تندیس بلورین شد.

مسئول روابط عمومی سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمنان تأکید کرد: رسانه نقش مهم و تأثیرگذاری بر افکار عمومی دارد که باید از این ابزار در راستای مقابله با شبیخون فرهنگی و خنثی کردن توطئه‌های دشمن بهره برد.

وی افزود: برنامه‌های فرهنگی و هنری گروه تلویزیونی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان نیز در راستای حفظ ارزش‌ها و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی، ترویج تفکر بسیجی و فرهنگ ایثار و شهادت تولید می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات