در لغوِ کنسرت شجریان بیشتر به نظر می‌رسد سلیقه‌ی مخاطبانی که به کنسرت می‌روند توسط جریانی خاص کنترل شده...
کد خبر: ۸۵۶۲۷۷۸
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۲

خبرگزاری بسیج – سرویس اخبار ویژه

سایت خبری ایلنا که مدعی است حامی حقوق کارگارن ایران می‌باشد؛ در گزارشی عجیب دلیل عدم استقبال رسانه های ارزشی و معتدل کشور از شجریان را حضور وی در بی بی سی عنوان نموده است!

به نظر می رسد نویسنده این گزارش قصد عقده گشایی علیه جوانان پاپ خوان مجاز وطنی داشته که با حضور در تورهای اروپایی، کانادا، آمریکا و کشورهای حاشیه خلیج فارس سبب کسادی بازار خوانندگان کاباره نشین لس آنجلس نشین و شجریان شده اند.

در این گزارش اشاره شده است برگزاری کنسرت های فرامرزی به این علت است که خوانندگان لس آنجلس نشین اجازه برگزاری کنسرت در ایران را ندارند!!! و توضیح نداده است که چرا باید چنین مجوزی داشته باشند.

نگارنده بدون توجه به حجم هواداران این خوانندگان، علت شهرت این خوانندگان را زیرزمینی بودن در ابتدای کار و مقلد خواننده های لس آنجلسی بودن می داند!

نگارنده در این مقاله با بغض علیه رئیس جمهور پیشین و برای تخریب خوانندگان جوان پاپ آنها را محصول دولت احمدی نژاد می دانند که توانسته اند در آن دوران مجوز بگیرند و علت محبوبیت آنها در آن سوی مرزها را حمایت رسانه های بیگانه از آنها اعلام می کند!

در بخشی از این مطلب نویسنده با منت گذاشتن سر روحانی که شجریان برند تبلیغاتی وی بوده و وی از خواننده حامی فتنه به عنوان سفیر فرهنگی یاد کرده بود، می نویسد: "به‌طور قطع هیچ هنرمندِ با سابقه‌‌ای مثل شجریان با حضور در یک شبکه خارجی محبوبیت خود را از دست نمی‌دهد اما پس از این اتفاق؛ بلافاصله او از سوی اکثریت رسانه‌ها بایکوت شده و هیچکس نامی از او نمی‌برد و به بزرگترین خواننده‌ی آواز کلاسیک ایران اجازه‌ی برگزاری کنسرت در داخل کشور داده نمی‌شود." و در ادامه با توهینی سخیف و مشئزکننده به سایر خوانندگان که قانونی و مجوز دار در حال فعالیت هستن آنها را بی تفکر و بی ریشه می خواند و می نویسد: "یک جریانِ مشخصِ بدون تفکر و ریشه‌های ایرانی تبدیل به الگویی ساختگی شده و تمام امکانات را در اختیار می‌گیرد. این یعنی بدون شک مخاطبان نیز توسط همین جریان کنترل می‌شوند."

در پایان نویسنده این متن که با دست و پازدن و از شاخه ای به شاخه دیگر پریدن و تخریب جوانان هنرمند این مملکت که برنامه های خود را از راه های قانونی پیگیری می کند، اعتراف به عدم استقبال از کنسرت شجریان می کند و در ادعای مضحک و متوهمانه می نویسد: " در لغوِ کنسرت شجریان بیشتر به نظر می‌رسد سلیقه‌ی مخاطبانی که به کنسرت می‌روند توسط جریانی خاص کنترل شده است." البته نام و سندی برای این جریان خاص ارائه نمی کند.

گفتنی است شجریان که این روز ها به علت مشکلات ریوی در بیمارستان بستری است ، پس از انکه در حمایت از کودتای آمریکایی - اسرائیلی سال 88 به دامان بهاییان لندن نشین پناه برده بود،و پی در پی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و حتی دین اسلام مواضع هتاکانه‌ای می گرفت، اکنون با روی کار آمدن دولت حسن روحانی و وزارت ارشادی که حتی به زنان خواننده نیز مجوز می دهد، به کشور باز گشته است تا بار دیگر برای همان مردمی بخواند که روزگاری با پشت کردن به ایشان خواستار عدم پخش صدایش برای آن ها شده بود!!!!

ارسال نظرات