اعلام برنامه های فرهنگی المپیاد پایگاه های استعدادیابی

مسئول بسیج ورزشکاران استان زنجان، برنامه های فرهنگی هفتمین المپیاد ورزشی پایگاه های استعدادیابی برادران بسیج را که از نهم تا یازدهم شهریور در زنجان برگزار می شود، تشریح کرد.
کد خبر: ۸۵۶۲۷۷۳
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۹

به گزارش خبرگزاري بسيج به نقل از پايگاه اطلاع رساني سازمان ورزش بسيج، طیب امیری مسئول بسیج ورزشکاران استان زنجان درباره برنامه های فرهنگی هفتمین المپیاد ورزشی  پایگاه های استعدادیابی برادران بسیج گفت: با توجه به میزبانی استان زنجان، با برنامه ریزی های صورت گرفته در سازمان بسیج ورزشکاران، برنامه های متنوع و متعدد فرهنگی را برای المپیاد در نظر گرفته ایم. به هر حال اعتقاد داریم که در یک مسابقه ورزشی تنها نباید به برگزاری مسابقه اکتفا کرد و برنامه های فرهنگی نیز برای رشد و تاثیرگذاری روی ورزشکار،باید در کنار ورزش وجود داشته باشد.

امیری با اشاره به برنامه های فرهنگی مراسم افتتاحیه المپیاد پایگاه استعدادیابی برادران بسیج که عصر دوشنبه 9 شهریور برگزار می شود، افزود: ادای احترام به یادمان شهدا، تجلیل از خانواده های شهید محمد ناصر اشتری و شهید سهراب اسماعیل پور از شهدای جودوکار استان زنجان،تجلیل از جانباز سرافراز کشورمان خلبان واعظی، مداحی و شعرخوانی و همچنین اسکیت سواری و سنگ نوردی با تمثال شهدای گرانقدر از جمله برنامه های فرهنگی مراسم افتتاحیه المپیاد است.

مسئول بسیج ورزشکاران استان زنجان افزود: برگزاری نمایشگاه جنگ نرم، برگزاری محفل انس با قرآن و ارائه نرم افزار شهدای استان زنجان به ورزشکاران از جمله دیگر برنامه های فرهنگی المپیاد است.

ارسال نظرات