خبرهای داغ:
با حضور دانشجویان و خانواده‌های آنها برگزار شد؛

جشن فارغ‌التحصیلی دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود

جشن فارغ‌التحصیلی40 نفر از دانش‌آموختگان رشته‌ پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود، با حضور اساتید، مسئولان دانشگاه، دانشجویان و جمعی از خانواده‌های آنها برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۶۲۷۶۹
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در جشن فارغ التحصیلی دانشجویان پزشکی ضمن ابراز خوشحالی از برگزاری چنین مراسمی به دانشجویان و خانواده های آنان تبریگ گفت و افزود: رشته پزشکی از جمله رشته های پر اهمیت و خاص در دانشگاه است و به همین سبب نگاه دانشگاه نیز به این رشته نگاهی ویژه است.

احمد دزیانیان با اشاره به اینکه خداوند درقرآن می فرماید، نجات جان یک انسان معادل نجات جان همه انسانهاست وحرمت انسان دراین ارتباط کاملا مشخص می شود، اظهار داشت: انتخاب رشته پزشکی توسط دانش آموختگان امری بسیاربا اهمیت است زیراکه با جان انسانها در ارتباط است ونجات جان انسان بزرگترین خدمت در گیتی است.

وی با بیان اینکه تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان و سومین دانشگاه پرجمعیت جهان ازاتفاقات بسیارارزشمند در زندگی دانش آموختگان است، خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی از لحاظ علمی، رتبه اول را براساس شاخص های تولید علم در بین دانشگاه های کشور دارد و دانشجو بودن و معلمی برای هر کسی درچنین دانشگاهی که خصوصیات ارزشمندی را دارد باعث افتخار است وقطعا برای فارغ التحصیلان رشته پزشکی هم این افتخار وجود دارد.

دزیانیان با اشاره به اینکه این واحد دانشگاهی از لحاظ کمی و کیفی به عنوان 10 واحد برتر دانشگاهی کشور است و همچنین دربسیاری از شاخص ها رتبه های ممتازی را دارد، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در رده بندی سایماگو که یک موسسه معتبر بین المللی است توانسته است دربین کل مراکز آموزش عالی کشورکه شامل 2300 مرکز آموزش عالی می باشد رتبه صدم را به خود اختصاص دهد که با تلاش و پشتکارهمکاران بتوانیم این رتبه را ارتقا ببخشیم.

عضوهیات امنای واحدهای دانشگاهی استان سمنان با تأکید به اینکه بخشی از علم به مسایل معنوی و روحی وبخشی دیگران به مسائل جسمانی می پردازد، افزود: حرکت علم مانند قطاری است که در مسیری درحال حرکت است و دانش آموختگان به عنوان مسافران این قطارباید تا آخرعمر فرآیند کسب علم و معرفت را دنبال کنند.

وی با بیان اینکه امروزه پیشرفت های شگرفی در رشته پزشکی و در تخصص های مختلف را شاهدهستیم، افزود: هر شخصی و در هر حرفه ای باید حداکثر استفاده را از فرصت های به وجود آمده برای خدمت به مردم کند.

در پایان این مراسم که به همت معاونت های دانشجویی ، اداری مالی و روابط عمومی برگزار شده بود از تعدادی اساتید پزشکی و دانش آموختگان تقدیر بعمل آمد و سوگند نامه پزشکی نیز توسط آنان قرائت شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها