خبرهای داغ:
مسئول تائید محتوای نمایندگی سپاه ناحیه امام سجاد(ع)قزوین:

مفهوم تأیید محتوا شامل صیانت از محتویات محصولات فرهنگی بسیج است

مسئول تائید محتوای نمایندگی سپاه ناحیه امام سجاد(ع)قزوین بیان کرد: مفهوم و معنای تأیید محتوا شامل حفظ و صیانت از محتویات محصولات فرهنگی، فعالیت‌ها و عرصه‌های فرهنگی بسیج است.
کد خبر: ۸۵۶۲۶۱۴
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، کارگاه آموزشی تأیید محتوا ویژه فرماندهان، مسئولین فرهنگی و مدیران عقیدتی نظارت حوزه های مقاومت بسیج تابعه به منظور ارتقای توانمندی فرهنگی و تبلیغی بسیجیان با حضور مسئول تأیید محتوای سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در سالن جلسات سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین برگزار شد.

محمود مهدی پور مسئول تائید محتوای نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) استان قزوین در حاشیه این کارگاه آموزشی به اهمیت ورود بسیج به عرصه‌های فرهنگی و مقابله با جنگ نرم اشاره کرد و خاطر نشان کرد: فلسفه تأیید محتوا برای کاهش خطاهای احتمالی در اقدامات حساس فرهنگی در سطح فعالیت‌های بسیج در جامعه است که تأثیرگذاری برنامه‌های فرهنگی را دوچندان می‌کند.

مهدی پورهدف از برگزاری این کارگاه را، افزایش بصیرت و بینش سیاسی، ترویج اندیشه‌های امام و رهبری، ترویج فرهنگ بسیجی، توجه به مصالح ملی و پرهیز از تفرقه و رعایت قوانین انضباطی عنوان کرد.

وی گفت: در حاشیه این کارگاه، کارشناس تأیید محتوای نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) استان قزوین به تشریح مشکلاتی که خواسته یا ناخواسته در محتویات فرهنگی نشر و چاپ شده‌اند، پرداخت و آموزش های لازم را در این زمینه مطرح کرد.

مسئول تائید محتوای نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین اظهار داشت: مفهوم و معنای تأیید محتوا شامل حفظ و صیانت از محتویات محصولات فرهنگی، فعالیت‌ها و عرصه‌های فرهنگی بسیج است که شامل سیاست‌گذاری فرهنگی، نشریات ادواری، الکترونیکی، هنرهای نمایشی و... است.

گفتنی است: در پایان کارگاه آموزشی از مطالبی که آموزش داده شده بود آزمون بعمل آمد و به نفرات برتر جوائزی اهداء شد.

4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار